סטול: "בידוד? מעריך את זה שעשו מאמץ כדי לחזור לשחק"

פול סטול
פול סטול | לירון מולדובן

מכבי אשדוד קיימה מסיבת עיתונאים לקראת חזרת הליגה. המאמן החדש עמית תמיר: "אתגר גדול. כל עוד יש סיכוי להישאר, נבוא ונילחם". היו"ר ארמונד אסולין על בראד גרינברג: "לא רצינו לסכן אותו"

קבוצות: מכבי אשדוד
(גודל טקסט)

מכבי אשדוד, נועלת טבלת ליגת ווינר סל, ערכה היום (רביעי) אחר הצהריים מסיבת עיתונאים מקוונת בהשתתפות היו"ר ארמונד אסולין, המאמן החדש עמית תמיר והרכז פול סטול.

"זה אתגר מאוד גדול בשבילי ואני מעריך את ההזדמנות שמכבי אשדוד נתנו לי לאמן את הקבוצה", אמר עמית תמיר, "זה באמת אתגר לחבר את השחקנים יחד, חצי מהקבוצה זה שחקנים חדשים. אנחנו עובדים מאוד קשה והחבר'ה עושים את המקסימום באימונים. כל עוד יש סיכוי, גם אם הוא תיאורטי, נבוא ונילחם".

פול סטול על ההחלטה לחזור ארצה: "אני אוהב לשחק, רציתי לסיים את מה שהתחלנו כשחזרתי לקבוצה בדצמבר. אני רוצה להיאבק על המטרות שלנו, אני מסוג השחקנים שחושבים שכל עוד יש סיכוי, צריך להילחם עליו. נעשה את הכל כדי להישאר בליגה".

ארמונד אסולין דיבר על הפרידה מבראד גרינברג: "הוא עשה איתנו דברים יפים. לצערנו, עם כל נושא הקורונה, ברד בן ה-67 הוא בקבוצת סיכון מפאת גילו ולכן לא הבאנו אותו כי גם אנחנו דואגים לו. אני לא חושב שבשביל החודשיים האלו שווה להסתכן. ברור שאם הוא היה חוזר היינו מרוויחים ממנו, אבל זה המצב".

תמיר על התקופה בה שימש כעוזר תחת גרינברג: "למדתי ממנו הרבה על הצורה שבה הוא מתכנן את האימונים ומעביר את המשחקים. אני אסיר תודה על ההזדמנות שהוא נתן לי להצטרף לצוות שלו. יהיו דברים שלמדתי ממנו שאיישם ודברים שאביא משלי שלמדתי לאורך השנים".


עמית תמיר (מנהלת ליגת העל בכדורסל)

אסולין על ההחלטה להחזיר את הליגה וההיערכות לשובה: "זה לא סוד שהיינו נגד החזרה לליגה, היו לנו הרבה סיבות לנושא הזה ולא רק בגלל המועמדות לירידה. היו לנו מספיק סיבות, אבל מרגע שהתקבלה ההחלטה, עשינו את מירב המאמצים כדי להעמיד את ההרכב הכי טוב. אנחנו מתכוונים לשחק בצורה הטובה והמכובדת ביותר".

סטול על הבידוד הביתי: "זה נושא רגיש ממה שאני שומע. זה מה שזה, משלמים לנו כדי לעבוד. זה מה שהמדינה החליטה, זה לא המצב האידיאלי עבורנו אבל נעשה מה שצריך. אני לא אהיה מאלו שמבקרים, כי מעט מאוד ליגות משחקות כרגע ואני מעריך את זה שעשו מאמץ כדי לחזור לשחק ולתת לעולם מוצר לצפות בו".

תמיר על היתרונות שהוא רואה בסגל: "היו לנו רק שני אימונים בסגל מלא, אבל מבחינת החומר האנושי, יש פה קבוצת שחקנים שבאה לעבוד מאוד קשה. יש פה שילוב של זרים וישראלים, חבר'ה מאוד אינטליגנטיים ורעבים להצליח. תהיה פה קבוצה שתילחם ותיפול על הריצפה כדי שנוכל להתמודד".

סטול נשאל על סיכויי ההישארות: "רק מי שלא מכיר אותי יכול לחשוב שאני לא מאמין בסיכויים שלנו. אם אני משחק, אני תמיד חושב שלקבוצה שלי יש סיכוי. אני חושב שנפתיע הרבה אנשים. אמנם אנחנו במצב לא טוב בטבלה וליאור (אליהו) נפצע, אבל הכל יכול לקרות, זה כמו עונה חדשה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי