רועי חגאי מונה למאמן הפועל עפולה: "שמח ונרגש"

רועי חגאי
רועי חגאי | עדי אבישי

חגאי יחליף את ניר קפלן: "נבנה ביחד קבוצה רעבה וחזקה בשביל להגיע הכי רחוק שרק אפשר". יוסי מלכה, יו"ר המועדון, הבטיח: נתמודד על עלייה לליגת העל

קבוצות: הפועל עפולה
(גודל טקסט)

אחרי שעונת 2019/20 בלאומית בוטלה והפועל עפולה איבדה את האפשרות להעפיל לליגת העל, היום (חמישי) היא סיכמה עם רועי חגאי שמונה למאמן הקבוצה בעונה הבאה.

אחרי שנתיים מוצלחות עם ניר קפלן על הקווים, החליטו בקבוצה לשנות כיוון עם מאמן שהתנסה במאבקי העלייה לליגת העל לאורך הקריירה שלו. בעפולה הודו לקפלן על השנתיים האחרונות שהיו מוצלחות, כשהעונה האחרונה כאמור נקטעה על ידי הקורונה.

רועי חגאי, שפוטר במהלך העונה החולפת מאליצור אשקלון, אמר: "שמח ונרגש לחתום באגודה גדולה כמו עפולה. רוצה להודות ליוסי מלכה ולאנשי ההנהלה ולסגן סגן ראש העיר חביב פרץ, על האמון שנתנו בי. נבנה ביחד קבוצה רעבה וחזקה בשביל להגיע הכי רחוק שרק אפשר".

יוסי מלכה יו"ר הקבוצה הבטיח כי כבר בימים הקרובים יגובש תקציב הקבוצה ותיבנה קבוצה חזקה ואטרקטיבית שתתמודד על העליה לליגת העל.

כידוע, חגאי נחשב לאחד המאמנים המנוסים בליגה הלאומית. בין היתר העלה את עירוני נהריה לליגת העל בעונת 2014/15 והמשיך איתה לליגת העל. המאמן אימן בעבר גם במכבי הוד"ש, הפועל ת"א, מכבי קרית גת, מכבי רחובות ובעונה החולפת באליצור אשקלון.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי