קורנליוס סיכם בב"ש עד תום העונה, שורטר שוחרר מאילת

רום קורנליוס
רום קורנליוס | הפועל באר שבע

תשעה ימים לפני שהחבורה של רמי הדר תארח את הפועל חולון, היא בישרה על צירופו של הגארד ששיחק אשתקד בלאומית. כחודש לאחר שחתם, הגארד עזב את הקבוצה הדרומית מסיבות אישיות

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

תשעה ימים לפני שתארח את הפועל חולון במסגרת המחזור ה-22 בליגת ווינר סל, הפועל באר שבע ממשיכה לעבוד על בניית הסגל המחודש שלה. הבוקר (שישי) הקבוצה מבירת הנגב הודיעה כי הגארד/פורוורד רום קורנליוס (1.97, 27) סיכם בקבוצה עד לסיום העונה הנוכחית.

קורנליוס, בוגר נבחרות הנוער והעתודה שיחק בין השאר במכבי ראשון לציון בליגה הראשונה ובשנים האחרונות בהפועל עפולה ובמכבי קריית מוצקין מהליגה הלאומית, כשהוא מעמיד בעונה האחרונה ממוצעים של 9.7 נקודות, 4.5 ריבאונדים ו-4.2 אסיסטים למשחק.

כזכור, לפני יומיים קיימה באר שבע את משחק ההכנה הראשון שלה אחרי פגרת הקורונה, בו היא גברה 68:73 על הפועל אילת בקונכייה. קיילב אגאדה הצטיין עם 18 נקודות ותשעה אסיסטים. בתוך כך, הקבוצה הכריזה על מינויו של יוני שולמן למאמן הכושר.

 

עזב לפי שהספיק לשחק במסגרת רשמית
כחודש לאחר שחתם וזמן קצר לפני שאמור היה לערוך את הופעת הבכורה הרשמית שלו בישראל, הפועל אילת הודיעה הבוקר (שישי) על שחרורו של הגארד שאנון שורטר, שביקש לשוב לארצות מסיבות אישיות. במקביל, החל הצוות המקצועי במשא ומתן עם מספר שחקנים בהם הקבוצה מתעניינת.

הפועל אילת מסרה בתגובה: "המועדון נפרד אמש מהגארד שנון שורטר שנאלץ לחזור לארצות הברית מסיבות אישיות ובשל כך ביקש מהנהלת המועדון להשתחרר מהחוזה. המועדון נענה לבקשתו של שורטר והסכים לשחרור. בהצלחה רבה בהמשך הדרך".


שורטר משמאל. הספיק לערוך הופעה אחת במשחק אימון (לירון מולדובן, מנהלת הליגה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי