סטודמאייר הפר את הבידוד, המנהלת קנסה את מכבי תל אביב

אמארה סטודמאייר
אמארה סטודמאייר | דני מרון

הסנטר של האלופה, שהצהיר לאחרונה כי אין בכוונתו לשמור על הכללים, תועד מבלה בקניון בעיר וקבוצתו תיאלץ לשלם 30,000 ש"ח: "יש לשמור על הנהלים למרות הקשיים". הצהובים הגיבו: "אב חד הורי המתגורר עם בנו"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי ג''ורדן המילטון והפוועל תל אביב, היום (שישי) הגיע "תורה" של היריבה העירונית מכבי תל אביב, שנקנסה ב-30,000 ש"ח על ידי מנהלת הליגה לאחר שהסנטר של הצהובים, אמארה סטודומאייר, תועד מסתובב עם מסיכה וכיפה בקניון בתל אביב ובכך הפר את הנחיות הבידוד. "אנו קוראים לקבוצות להנחות את השחקנים לשמור על נהלי הבידוד למרות הקשיים", נמסר מהמנהלת.

לאחרונה הבהיר סטודמאייר באמצעות עמוד האינסטגרם שלו כי אין בכוונתו לשמור על ההנחיות: "שמעתי שמנהלת הליגה מבקשת מכל השחקנים להישאר בבית למשך חודשיים, בזמן שכל השאר (אנשי צוות, המדינה כולה) יכולים ליהנות מהקיץ הישראלי הנפלא. אני הורה יחיד וצריך לטפל בבן שלי (אוכל, לימודים, פעילויות אחרי בית ספר), אין סיכוי שאני נשאר בבית לחודשיים. הייתי בישראל במהלך כל תקופת הקורונה ואני מקפיד על כל ההנחיות, עכשיו אנחנו השחקנים נענשים על כך. מצטער, אני לא יכול לעשות את זה", כתב.


ממכבי תל אביב נמסר בתגובה
: "אמארה סטודמאייר הוא אב חד-הורי המתגורר עם בנו. ראינו את התמונות שבהן הוא נראה עורך קניות במרכז הקניות הצמוד למקום מגוריו עם מסיכה על פניו. על פי ההנחיות אסור לאמארה להסתובב בחוץ ולערוך קניות ומדובר בהפרת ההנחיות. השחקנים חייבים לעמוד בכללים שנקבעו והמועדון רואה בחומרה כל הפרת הנחיה. חייבים לעמוד בכללים. נקודה. ראוי לציין שהקבוצה ערכה אתמול את בדיקת הקורונה השנייה במספר, סטודמאייר קיבל תוצאות שליליות להימצאות הנגיף".

כזכור, באמצע השבוע ספגה כאמור הפועל תל אביב עונש כספי זהה מהמנהלת, לאחר שהמילטון תועד בחנות נעליים והתמונות הופצו ברשתות החברתיות. "אנו מבקשים מהקבוצה להבהיר היטב לשחקניה את חומרת ההפרה ולרענן בפניהם את נהלי הבידוד", נכתב בזמנו על ידי יו"ר המנהל שמואל פרנקל במכתב ליו"ר האדומים, רמי כהן.

 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי