פרנקו: "אם הייתי אומר לאלמיידה שהוא הולך לעבוד במטבח, הוא היה בא"

דני פרנקו
דני פרנקו. חיזוק חשוב | מאור אלקסלסי

מאמן נהריה התראיין בתכנית הספורט של 103FM והתייחס בין היתר גם לרכש שהגיע מאיטליה: "הוא היה להוט לברוח משם". וגם: החשש של השחקנים, משחק האימון שבוטל, המצב בטבלה והקיצוץ בעונה הבאה. האזינו

קבוצות: עירוני נהריה
(גודל טקסט)

חמישה ימים לפני חזרתה לפעילות של ליגת ווינר סל אחרי פגרת קורונה מייגעת, דני פרנקו, מאמן עירוני נהריה, התראיין הערב (שלישי) בתכנית הספורט של 103FM וסיפר על התחושות.

החשש של השחקנים: "יש פה הרבה מאוד חבר'ה צעירים שהגיעו מליגות פחות בכירות והיה להם נכון לבוא. למי שווה? לחבר'ה שרוצים להוכיח את עצמם ולנצל את החודש הזה בשביל למצוא סיטואציה יותר טובה לעונה הבאה. לשחקנים מוכחים אין מה לבוא ולהסתכן בפציעה ביולי ואין להם מה להוכיח בחודש של ליגה עם הכנה לא מספיק טובה. תהיה ליגה שונה לחלוטין. הרעב לנצח יהיה, כי כולם תחרותיים. אתם רואים את משחקי ההכנה, יש חבר'ה שנמצאים כאן בפעם הראשונה ויש צעירים עם אנרגיות שיכולים לקנות את עולמם".

על כך שמשחק האימון מול מכבי תל אביב בוטל: "זה לא הסתדר לשתי הקבוצות וקבענו עם ראשון לציון, שרצו להוסיף לעצמם משחק. הרגשנו שפיזית אנחנו עדיין לא שם. יותר קל כרגע לקבוצות עם עומק. אנחנו הרגשנו שזה עדין מסוכן מידי אז עשינו משחק אחד רק. לנו יש חבר'ה צעירים מאוד. לוח הזמנים הוא קצת מסוכן. לא כולם הגיעו ברמת כושר טובה, חלק מהשחקנים היו ממש בעוצר במשך חודשיים".

על הרכש החדש איבן אלמיידה: "ייקח לו קצת זמן להיכנס לעניינים, הוא בא לפה מאיטליה אחרי שהוא היה חנוק במשך חודשיים וחצי בבית והוא לא בכושר גופני טוב. ההגבלות עליו באיטליה היו קשות. הוא היה כל כך להוט לברוח משם, שאם הייתי אומר לו שהוא הולך לעבוד פה במטבח הוא היה בא".

המצב בטבלה: "לאורך רוב השנה היינו באזור המקום השישי, אבל נפילת המתח שהייתה אחרי גמר הגביע פגעה בנו והובילה לכמה הפסדים מיותרים. אני לא יודע נגד מי אני הולך לשחק. ראינו את שני המשחקים האחרונים של גלבוע/גליל, כל הקבוצות חדשות לגמרי ואתה לא יודע איזה קבוצה אתה עומד לפגוש. כל משחק הוא משחק מפתח, הבית התחתון צפוף מאוד וכל משחק יהיה קרב. אנחנו יודעים שאנחנו שווים יותר מהמקום שאנחנו נמצאים בו כרגע, אבל נצטרך להראות את זה על המגרש".

על העונה הבאה: "יהיה קיצוץ, זה כבר ברור. יש לנו שחקנים שרוצים להמשיך, אבל אני חושב שהם לא יודעים מה זה אומר מבחינה כלכלית, וגם המועדון לא יודע בדיוק מה זה אומר. לי אין חוזה לעונה הבאה, אבל יש לנו הבנות מסוימות. הקבוצה עדיין לא יודעת על מה היא יכולה להתחייב בשלב זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי