עולים כיתה: קנדל אנטוני וג'קים דונלדסון ממשיכים בבני הרצליה

מיקי גורקה
מיקי גורקה | עדי אבישי

אחרי שהודיעה על הארכת חוזהו של הקפטן ניצן חנוכי, העולה החדשה בישרה כי שני הזרים שלה יישארו בשורותיה גם בליגת העל: "מתרגשים להמשיך"

(גודל טקסט)
אחרי הארכת חוזהו של הקפטן ניצן חנוכי, העולה החדשה בני הרצליה הודיעה היום (רביעי) שצמד הזרים שלה מהעונה החולפת, קנדל אנתוני וג'קים דונלדסון, ימשיכו לעונה נוספת בקבוצה. השניים שהצטרפו לקבוצה בקיץ הקודם במטרה אחת להחזיר את הקבוצה לליגת העל, יהיו שני הזרים הראשונים בסגל הקבוצה לעונה הבאה.

אנתוני (1.73, מ', בן 27) היה השנה אחד השחקנים המובילים בליגה הלאומית: הוא הוביל את בני הרצליה למקום הראשון ולרבע גמר גביע המדינה עם ממוצעים של 18.2 נקודות (ראשון בקבוצה) ו-7.2 אסיסטים (שני בליגה) למשחק. גם מחוץ למגרש, אנתוני הרשים את אנשי הקבוצה באופי המיוחד שלו, במחויבות, במסירות ובחיבור שנוצר בינו לבין הקהילה בהרצליה.

דונלדסון כבר שיחק בהרצליה בליגת העל בעונת 2013/14 כשהעמיד בשורותיה ממוצעים של 10.6 נק', 8.4 ריב', 1.5 אס', ו-1.4 חס'. בעונת 2018/19 חזר דונלדסון לקדנציה שנייה בישראל, כשחתם ממש לפני פתיחת העונה בהפועל באר שבע מליגת העל. דונלדסון היה לאחד משחקני הפנים הטובים והיעילים בליגת העל כשהוא מעמיד ממוצעים של 11.3 נק', 9.2 ריב' ו-3.1 אס', ועוזר לבאר שבע בעונת הבכורה שלה בליגה הראשונה להגיע לפלייאוף שם הודחה על ידי הפועל ירושלים. בעונה החולפת רשם ג'קים ממוצעים של 13.2 נקודות ו-12.5 ריבאונדים למשחק. הוא סיים את העונה כסגן מלך הריבאונדים, ובמקום השני בטבלת ה-+/- של הליגה (+8.2 בממוצע).

קנדל אנתוני אמר: "אני מאוד מתרגש להמשיך בבני הרצליה, אני מצפה כבר לחזור לישראל ומחויב להמשיך להילחם ולעשות ככל שביכולתי לעזור לקבוצה לנצח ולהצליח בליגת העל. אני מצפה לפגוש את האוהדים ומאוד מקווה שכניסת האוהדים תתאפשר והם יוכלו לפתוח יחד איתנו את העונה בליגת העל".

ג'קים דונלדסון סיפר: "יש לי חיבור מיוחד עם המועדון ואני מתרגש להמשיך לעונה שלישית. העונה הקודמת נצרה בפתאומיות ובהפתעה ואני מאד רעב לחזור ולהמשיך להלחם למען הקבוצה וההצלחה שלה בתקווה שתהיה לנו עונה טובה".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי