ים מדר ל-ESPN: "משחק ההגנה יכול לקחת אותי ל-NBA"

דזי וושינגטון, ים מדר
דזי וושינגטון, ים מדר | עודד קרני, מנהלת הליגה

רכז הפועל תל אביב ונבחרת העתודה מעורר עניין בארצות הברית לקראת הדראפט שככל הנראה ייערך באוקטובר: "אני מהווה איום על היריב גם בהגנה וגם בהתקפה"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

רגע לפני שליגת העל יוצאת לדרך הערב (ראשון) ולקראת דראפט ה-NBA שעשוי להיערך ב-16.10, הרכז הצעיר של הפועל תל אביב ושחקן נבחרות ישראל, ים מדר, ממשיך לעורר עניין בארצות הברית ובהחלט ייתכן שיגרום לכך שלא רק דני אבדיה ייבחר על ידי קבוצת NBA בעוד כארבעה חודשים.

הלילה (בין שבת לראשון) פרסם עיתונאי ESPN, מייק שמיץ, ראיון קצר שערך עם מדר שניסה להציג את עצמו לאוהבי הכדורסל האמריקאים ותחילה סיפר על ההטבעה שלו השבוע: "זה היה משחק הכנה אחרון שלנו לקראת הליגה וזה בטוח הייתה ההטבעה הכי יפה שלי בקריירה. פשוט רצתי מהר והטבעתי. אני שחקן שמנהל את המשחק, פליימייקר שיוצר מצבי קליעה ומשתף את החברים. אני לפני הכל שחקן שעושה הגנה, אבל אני מהווה איום על היריב גם בהגנה וגם בהתקפה".

על דני אבדיה שצפוי להיבחר במקומות הראשונים: "הלוואי שהוא יהיה שם, אני חושב שהוא שחקן כל כך טוב כי הוא משפיע על המשחק בכל כך הרבה דרכים".

השוואה לפטריק בוורלי מלוס אנג'לס קליפרס: "הוא לא שחקן שמחכה בהתקפה או שומר כוחות, אלא מחכה לשחקנים כמו לברון ג'יימס או ג'יימס הארדן ובאמת רוצה להתמודד איתם. יש לו אנרגיות מדהימות. אני חושב שמה שיכול להעניק לי את הכרטיס ל-NBA זה משחק ההגנה, משם מתחילים דברים".


מדר בהכנה האחרונה לקראת חידוש הליגה (עודד קרני, באדיבות מנהלת הליגה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי