קטש: "הם שינו הגנה למשהו שראינו בליגת הנוער אולי, נפלנו בזה"

play
איבדו את הפסגה. קטש | דני מרון
תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 16.12 05:03

מאמן מכבי תל אביב ניסה להסביר את הקריסה בסיום המשחק בבולוניה: "לא היינו מוכנים לשינוי שלהם, הביטחון ירד והמומנטום התהפך עלינו. על המסע לאיטליה: "סך הכול יוצאים מעודדים"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב פספסה הערב (שישי) הזדמנות גדולה להשיג ניצחון חוץ שני ברציפות ביורוליג, כששמטה יתרון של שבע נקודות בדקות הסיום והפסידה 78:73 לווירטוס בולוניה. ביום שני תשחק מכבי תל אביב בחוץ מול גלבוע/גליל בליגת העל וביום חמישי תתארח בברלין אצל אלבה של יובל זוסמן ותמיר בלאט.

עודד קטש, מאמן מכבי תל אביב
גאה בשחקנים. עודד קטש | דני מרון

המאמן עודד קטש אמר בסיום: "נלחמנו, שיחקנו עם הרבה שחקנים בבעיות עבירות והיינו בהרכבים לא רגילים. כולם נתנו מלחמה כדי להגיע למצב הזה. הם שינו הגנה לבוקס אנד וואן, זה משהו לא רגיל שראינו פעם בליגת הנוער בערך. החטאנו כמה זריקות ברגעים האלה, הם מנעו את הכדור מבראון, הביטחון ירד והמומנטום התהפך עלינו. הם ניצחו את המשחק עם הריצה בסוף. נפלנו בהכנה לדרך הזו שבה הם סיימו את המשחק".

על התקופה האחרונה: "אנחנו משחקים יותר טוב, האווירה טובה. שחקנים מרימים אחד את השני, אנחנו חסרים שני שחקנים דומיננטיים. ברור שהיה עדיף לצאת עם ניצחון. על לורנזו יש עומס מטורף, אין לו את העזרה של ווייד בולדווין כמו בדרך כלל. סך הכול אנחנו יוצאים מעודדים. אני גאה בשחקנים על השבוע הכפול הזה, היו חסרים לנו שחקנים, נלחמנו חזק והיינו במשחק הערב".

המאמן המשיך: "ידענו שאנחנו משחקים השבוע נגד שני מאמנים גדולים, ידענו שהקבוצות האלה טובות יותר מהתוצאות שלהן. זה לא היה קל כמו שצפינו. השתפרנו ושיחקנו הגנה טובה יותר, שלטנו יותר טוב בריבאונד. אני מרגיש רע בשביל השחקנים שלי, הגיע לנו לנצח את המשחק הזה, אבל היינו קצרים. אני מקווה שנדע לנצח בפעם הבאה".