תומר גינת: "מרגש לשחק כדורסל בעיר כזאת"

play
עוד שבוע בפסגה. גינת | דני מרון
תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 10.1 05:42

הפועל תל אביב תפגוש את לונדון ליונס (רביעי, 21:30, ספורט3) מלווה בכ-1,500 אוהדים באולם מלא עד אפס מקום וההתרגשות בשיאה. בר טימור: "משחק חשוב לצמרת הבית"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תמשיך את העונה האירופית שלה מחר (רביעי, 21:30, ספורט3) כשתתארח באובו ארנה וומבלי אצל לונדון ליונס האנגלית. האדומים מדורגים במקום הרביעי בטבלת בית ב' ביורוקאפ ערב פתיחת הסיבוב השני עם חמישה ניצחונות וארבעה הפסדים, ואילו לונדון מדורגת שביעית עם ארבעה ניצחונות וחמישה הפסדים.

הקבוצה של דני פרנקו המריאה בשעת בוקר מוקדמת ללונדון, הגיעה למלון למנוחת צהריים ובשעות הערב תצא לאולם בו ייערך המשחק לאימון המסכם. בקבוצה מתרגשים מאוד מההתמודדות, בעיקר בשל כמות הקהל הגדולה שהגיעה מישראל, כ-1,500 אוהדים, ומאמינים מאוד ביכולתם לשמח את הקהל הגדול. כל הכרטיסים למשחק של הקבוצה הישראלית בבירת אנגליה נמכרו והאולם בלונדון המכיל 12,500 מקומות יהיה מלא עד אפס מקום.

בר טימור, הפועל תל אביב
כ-1,500 אדומים יתמכו בארנה וומבלי. טימור | דני מרון

בצד המקצועי נותנת הפועל הרבה מאוד כבוד ללונדון שהפסידה בארץ בהפרש משמעותי בסיבוב הראשון, אך איבדה במשחק בשלב מוקדם מאוד את הכוכב הגדול שלה סם דקר. בהפועל יודעים שעליהם למנוע את הקליעה של לונדון מחוץ לקשת ואת ריבאונד ההתקפה שלהם, ולנסות לשלוט בקצב המשחק.

"זה כיף לחזור ליורוקאפ", אמר הקפטן בר טימור לקראת המשחק, "אנחו רוצים להתחיל את הסיבוב השני טוב ויודעים שכל משחק יכול להכריע את המאבק על מקום בצמרת הבית. הרבה אוהדים איתנו ואני בטוח שהם יתנו לנו דחיפה משמעותית".

תומר גינת הוסיף: "אני נרגש ומחה למשחק הזה. זה מרגש לשחק כדורסל בעיר הזאת, ועוד יותר מרגש שיש איתנו הרבה אוהדים איתנו. לונדון היא קבוצה מצוינת והם עושים קמפיין נהדר עד כה. אני בטוח ביכולות שלנו ובטוח שנחזור הביתה שמחים מאוד".