"יש הרבה עבודה": הסקאוטים ראו גם את הנקודות לשיפור אצל בן שרף

play
שווה NBA? בן שרף בפעולה, השבוע | אתר רשמי, מתוך אתר היורוליג
מוטב מאוחר: אותלו האנטר חוזר להיכל בגרסה חדשה ומפתיעה 03:04

הכישרון המבטיח של הכדורסל הישראלי העמיד מספרים מרשימים בטורניר הדור הבא ביורוליג, בדוחות הסקאוטינג ציינו גם את הליקויים: "עדיין לא גארד מוביל"

(גודל טקסט)

בן שרף נחשב בעיני מומחים לגדול הכישרונות הצעירים בכדורסל הישראלי, אבל חלק מהסקאוטים שעקבו אחרי הופעותיו בטורניר הדור הבא של היורוליג בשבוע שעבר, מסבירים מדוע הגארד בן ה-16 של אליצור נתניה עדיין רחוק מלממש את הפוטנציאל.

הסקאוט אריק גיימינו פרסם אתמול (חמישי) באתר המוביל NBADraft סקירה של הכישרונות הבולטים בטורניר שנערך בפטראס, וציין את שרף, שנבחר לחמישיית המצטיינים של הטורניר אחרי שהעמיד ממוצעים של 18.8 נקודות למשחק, כאחד משלושת הכישרונות הבולטים באירוע.

לצד זאת, הוא הרחיב גם על הנקודות לשיפור אצלו. "לשרף יש צעד ראשון מהיר מאוד והוא מסוגל לסיים חדירות בשתי הידיים. הוא מצטיין בצבירת נקודות באזור הצבע. הוא עובד על זריקה מחצי מרחק שבינתיים מובילה לתוצאות פושרות. יש לו סייז טוב לגארד, אבל עדיין יש המון עבודה לפני שיהפוך לגארד מוביל", הסביר גיימינו. "הוא צריך להפוך לקלע יעיל יותר מחצי ממרחק ומחוץ לקשת, וגם בהגנה הוא שומר גרוע מאוד בשלב הזה של הקריירה. יש לו נטייה להמר על חטיפות ולאבד את השחקן שלו לעיתים קרובות מדי".

שחקן נבחרת הקדטים של ישראל בן שרף
שחקן נבחרת הקדטים של ישראל בן שרף | אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

שרף גם זכה למחמאות מאנשי מקצוע רבים. הסקאוט הבינלאומי של פורטלנד טרייבלייזרס הגדיר אותו כ"כישרון על", וגם הסקאוט ג'ייסון פיליפי, לשעבר בדטרויט פיסטונס, ציין אותן כאחד השחקנים הכי מסקרנים שראה בפטראס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי