"גרסת לייט של ג'ינובילי": בן שרף "במסלול הנכון להיבחר בדראפט"

play
שווה NBA? בן שרף בפעולה, השבוע | אתר רשמי, מתוך אתר היורוליג
מוטב מאוחר: אותלו האנטר חוזר להיכל בגרסה חדשה ומפתיעה 03:04

ב"ספורטס אילוסטרייטד" ניתחו את היכולות של הגארד בן ה-16: "סקורר מרשים". סקאוט אחר הזהיר מההגנה: "חייב להשתפר בצד הזה כדי להגיע ליורוליג או ל-NBA. לא כולם יכולים לחיות על התקפה נטו כמו ג'יימס הארדן"

(גודל טקסט)

אחרי תצוגות הקליעה שלו בטורניר הדור הבא ביורוליג, בן שרף ממשיך לקבל תשומת לב מוגברת מסקאוטים ועיתונאים בארצות הברית. שלשום פורסמה ב"ספורטס אילוסטרייטד" כתבה הסוקרת את הכישרונות הבולטים בטורניר שנערך בשבוע שעבר בפטראס, ושרף שהעמיד ממוצעים של 18.8 נקודות, 4.8 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים, נותח בהרחבה.

"לשרף יש סייז וכלים מרשימים לגארד. האתלטיות שלו במגרש הפתוחה מרשימה, וגם הידיים הארוכות שלו מסייעות לו לתקוף את הטבעת גם בהתקפות מעבר וגם בהתקפה העומדת", כתב הסקאוט איגנסיו ריסוטו ב"ספורטס אילוסטרייטד". "יכולת צבירת הנקודות ששרף הראה בטורניר הייתה מרשימה ביותר. כשהוא חודר לסל, הוא מראה שינויי כיוון ומהירות ומהלכים שונים בכדרור. גם הקליעה שלו מגווןנת יחסית".

"למרות ששרף היה צעיר בשנה מרוב השחקנים, הוא היה ללא ספק השחקן הטוב ביותר בקבוצה שלו, שהורכבה מכמה מהכישרונות הבולטים באירופה שמשחקים בקבוצות שלא קיבלו זימון לטורניר", הסבירו ב"ספורטס אילוסטרייטד", וחרצו: "עם האינסטינקטים שיש לו בתור סקורר, עם הסייז והתלטיות שעומדים לרשותו, הוא בהחלט במסלול הנכון כדי להיבחר בדראפט 2025".

שחקן נבחרת הקדטים של ישראל בן שרף
רק ככה מגיעים NBA. בן שרף | אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

גם הסקאוט הוסין לוקאף, שעובד עם קבוצות NBA, פרסם סקירה משלו שכללה התייחסות לשרף.

"שרף הוא סווינגמן מגוון שנראה כמו גרסת לייט של מאנו ג'ינובילי", כתב לוקאף. "יש לו המון כלים התקפיים, ותועפות של ביטחון עצמי. הוא יצטרך לשפר את הקליעה, כי האחוזים שלו (29% מהשלוש ו-67% מהעונשין בטורניר) הם לא מה שאתה מצפה לראות מסקורר מוכשר כמוהו. כמו כן, כדי להגיע ליורוליג או ל-NBA, שרף יצטרך גם להתחיל לשמור, מה שנראה כמו מאמץ אמיתי בשבילו. נדרש נס כדי להגיע לרמות הגבוהות אם אתה חי אך ורק על התקפה. לא כולם מסוגלים להיות כמו ג'יימס הארדן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי