יפתח זיו הודה: "הלוואי שאקבל עוד דקות, מאוד קשה להיות במצב הזה"

play
המקום הראשון כמעט מובטח. פניני וזיו | ברני ארדוב
אחרי 9 הפסדים: הפועל אילת גברה על גלבוע/גליל במשחק העונה של התחתית 06:32

הרכז הצטיין מול גליל עליון: "בכל פעם שאני מקבל, אני מחזיר". קטש: "אין לי ספק שלא קל לו". על פנרבחצ'ה: "נצטרך לשחק מושלם כדי לנצח". ויש גם מחמאות גדולות לפניני

(גודל טקסט)

רגע לפני הקרבות הגדולים מול פנרבחצ'ה ואנאדולו אפס ביורוליג, הביסה הערב (ראשון) מכבי תל אביב 73:104 את גליל עליון במסגרת ליגת העל. רומן סורקין הוביל עם 17 נקודות, יפתח זיו היה מצוין גם כן עם 16 נקודות, 5 ריבאונדים ו-7 אסיסטים.

"ידענו מה אנחנו רוצים לעשות, מה המטרות שלנו", אמר הרכז, שנבחר לאיש המשחק. "רצינו להביא את האנרגיה שלפעמים חסרה לנו במשחקים יותר רדומים, ועשינו את זה. שייטנו. שימרנו את הזרם בהתקפה, ביצענו דברים שאנחנו עובדים עליהם בהגנה. אני שמח".

שחקני מכבי תל אביב יפתח זיו, גיא פניני
המקום הראשון כמעט מובטח. פניני וזיו | ברני ארדוב

על מיעוט הדקות שלו ביורוליג אמר זיו: "אני מקצוען וזו העבודה שלי, להיות מוכן לכל רגע. אני שמח שבכל פעם שאני מקבל, אני מחזיר מחדש. אני פה בשביל להחזיר ולתת. אני עובד קשה ומשקיע בכל אימון, בכל רגע שאני מקבל. בחדר ההלבשה אני חבר של כולם ועושה טוב, עושה שמח, הלוואי שאקבל יותר דקות. אני רוצה את זה, אני מחכה לזה, זה קשה מאוד להיות במצב כזה. העבודה שלי היא לשחק, לא להחליט כמה דקות".

על גיא פניני, שהפך לאחרונה לשיאן ההופעות בליגת העל, אמר זיו: "כל הקריירה תמיד חלמתי לשחק איתו. כבר בשנה שעברה התחלתי לרצות שיחזירו אותו. אני שמח להיות לידו, אי אפשר להסביר את חכמת המשחק שלו. אני לומד ממנו בכל רגע".

לורנזו בראון, שחקן מכבי תל אביב
מסתדר בקו האחורי בלי בולדווין. בראון | ברני ארדוב

עודד קטש הוסיף ואמר: "התקפית היה לנו שטף נכון. החצי הראשון היה קצת מנומנם, לא קל למצוא כל פעם את האנרגיות. התחלנו טוב וזה נתן לנו ביטחון. שיחקנו נגד קבוצה טובה, 30 אסיסטים זה די מספר את הסיפור. לא יודע מה אפשר לקחת מפה ליורוליג, נצטרך לשחק מושלם כדי לנצח את פנרבחצ'ה, נצטרך את הקהל בשיאו ואנחנו נצטרך להיות בשיאנו".

על יפתח זיו אמר המאמן: "זה חלק מהעניין, בגלל זה הוא נמצא פה. כשהוא משחק יותר או פחות זה לא אומר שאני מאמין בו פחות, אני פשוט צריך לנהל רוטציה. אני גאה בו ושמח בכל פעם שהוא נכנס ועושה עבודה טובה. אין לי ספק שזה לא קל, וטוב שכך – שחקנים רוצים לשחק ולתרום, אבל זה חלק מהעסק".

על גיא פניני: "יש לי כל כך הרבה רגעים קטנים איתו. מאז שאימנתי בנבחרת נוצר בינינו קשר והערכה מאוד גדולה, אני נעזר בו המון. דווקא כשהוא לא על המגרש, הוא נותן לי את העצה הנכונה או את המבט שאומר הרבה. זה מיוחד מבחינתי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי