ג'ייקובן בראון: "יותר טובים מאיך שנראינו. נצטרך להיבנות מזה"

play
ג'ייקובן בראון הפועל תל אביב | דני מרון
הפועל תל אביב ניצחה את המבורג ונשארה בתמונת המקום השני ביורוקאפ 03:25

הפועל תל אביב דילגה על המוקש שהניחה המבורג, ניצחה 85:91 והתקרבה להבטחת יתרון הביתיות ביורוקאפ. תומר גינת עשוי לחזור לפעילות כבר בשבוע הבא בוורוצלאב

(גודל טקסט)

"מהמשחק הזה לא ניקח שום דבר חוץ מהניצחון", היטיב להגדיר מאמן הפועל תל אביב, דני פרנקו, לפני שיצא אמש (שלישי) מהיכל קבוצת שלמה. האדומים התגברו על לא מעט קשיים בלתי צפויים, לפני שהכניעו את המבורג החלשה והחבולה 85:91, ושמרו על המקום השלישי בבית ב' ביורוקאפ.

יש ערבים כאלה שבהם הקלפים נטרפים וההפתעות מאיימות לבצבץ בכל מגרש. בודוצ'נוסט, שהשלימה בשבוע שעבר ניצחון כפול על הפועל והחלה לאיים עליה בטבלה, פיגרה ב-18 הפרש בטרנטו והפסידה 79:76; אפילו ורוצלאב לא הייתה רחוקה מניצחון שני העונה, אך פריז מצאה איכשהו את הדרך לגבור עליה בבית 85:89.

אז בדומה ליריבותיה בשיפולי הצמרת, גם הקבוצה הישראלית חוותה משחק שעמד להפוך לסיוט. "לא הופתעתי מהקושי, כי אנחנו משחקים בלוח זמנים עמוס וצפוף, חסרים כמה שחקנים ועולים עם כמה פצועים", הוסיף פרנקו והתייחס להיעדרותם של תומר גינת ועידן זלמנסון. "עברנו יומיים קשים, וידעתי שלא נגיע למשחק בשטף הרגיל. אבל ידעתי גם שבסופו של דבר, הכל יוכרע לפי רמת הריכוז שלנו. לא שיחקנו טוב בהתקפה, ובכל זאת הגענו ל-91 נקודות, ובסופו של דבר סיימנו באיזון את המאבק על הכדורים החוזרים, למרות רבע ראשון נורא".

ג'ייקובן בראון, שעלה מהספסל בפעם השנייה העונה, עשה זאת בצורה מצוינת – ולראשונה מאז המחזור השני חצה את רף 20 הנקודות, כשסיים עם 21 והוסיף חמישה אסיסטים. "היינו צריכים למצוא מחדש את הקצב שלנו", אמר הרכז האמריקאי. "מאז חזרנו מהפגרה, לא היינו מי שאנחנו. המבורג קבוצה מצוינת, אבל איפשרנו לה לקלוע המון וההגנה שלנו הייתה בלתי מתקבלת על הדעת. אנחנו טובים יותר ממה שהצגנו. השגנו את הניצחון, זה מה שחשוב, ואנחנו צריכים להיבנות ממה שקרה כאן".

בר טימור ג'ורדן מקריי ג'ייקובן בראון הפועל תל אביב
בר טימור ג'ורדן מקריי ג'ייקובן בראון הפועל תל אביב | דני מרון

עוד בכדורסל הישראלי

המועמדות המובילות לאירוח הפיינל פור: ירושלים, מלאגה ואתונה
ושוב איתכם: הפועל ירושלים הבטיחה מקום ברבע גמר ליגת האלופות
לידיעת מכבי תל אביב: אנאדולו אפס ניצחה 89:90 את ריאל מדריד

בשבוע הבא תצא הפועל תל אביב לוורוצלאב, שהפגינה כאמור יכולת משופרת בצרפת תחת המאמן החדש ארוטורול ארדואן. בקבוצה מרוצים מקצב החלמתו של גינת, והוא עשוי לשחק נגד הפולנים. התוצאות אתמול קירבו את האדומים להבטחת יתרון הביתיות בשמינית הגמר, והערב הם יפזלו למשחק בין גראן קנאריה לטורק טלקום אנקרה. הפסד טורקי עשוי לעורר מחדש את תקוותיהם לסיים במקום השני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי