שבת בליגת העל: בכורה לפלדין במדי הפועל תל אביב נגד גליל עליון

play
ג'יימס פלדין, הפועל ירושלים | ברני ארדוב
הבטיחה ביתיות בשמינית הגמר היורוקאפ: 76:87 להפועל תל אביב על ורוצלאב 03:33

הבית העליון בליגת העל (20:00): הקלע נרשם לראשונה בסגל האדומים למשחק נגד הקבוצה מכפר בלום, ארבעה ימים לפני המשחק החשוב נגד ונציה ביורוקאפ. ג'ייקובן בראון וג'יי פי טוקוטו ינוחו

(גודל טקסט)

משחקי הבית העליון בליגת העל ייצאו מחר (שבת, 20:00) לדרך בהיכל שלמה כשהפועל תל אביב תארח את הפועל גליל עליון. הפועל תל אביב מדורגת במקום השני בטבלה עם 18 ניצחונות וארבעה הפסדים, ואילו גליל עליון מדורגת במקום החמישי עם 11 ניצחונות ו-11 הפסדים. בשני המשחקים שנערכו בין הקבוצות העונה ניצחה הפועל תל אביב.

ג'יימס פלדין יערוך את הופעת הבכורה שלו במדי הפועל תל אביב שתעניק מנוחה לג'ייקובן בראון וג'יי פי טוקוטו. פלדין ערך שבוע של אימונים במדי הקבוצה, נראה טוב, והמאמן דני פרנקו בחר להלביש אותו ולהעניק מנוחה לבראון לפני המשחק החשוב נגד ונציה ביום רביעי בשמינית גמר היורוקאפ. מי שעוד חוזר לסגל הקבוצה אחרי מחלה הוא ג'ורדן מקריי.

בקבוצה מאמינים כי למרות החיסרון של בראון הם יידעו לעבור את גליל עליון ולהכניס את השחקנים לכושר ראוי, תוך כדי שמירה על סיכוי לסיים במקום הראשון בתום הבית העליון.

דני פרנקו מאמן הפועל תל אביב
באיזה מקום יסיימו את שלב הבתים? פרנקו | קובי אליהו

גליל עליון לא שיחקה בשבוע שעבר בעקבות הקדמת המשחק שלה ממחזור הנעילה של העונה הסדירה נגד הפועל חולון לאמצע חודש פברואר. הקבוצה של ברק פלג הצליחה לתפוס את המקום בבית העליון למרות ירידה בכושר בתקופה האחרונה, ושלושה הפסדים בארבעת המחזורים האחרונים.

בגליל מאמינים ביכולתם לשמור על המקום החמישי במהלך הבית העליון, וינסו לחפש הפתעות נגד קבוצות הצמרת מלבד המשחק החשוב נגד עירוני נס ציונה שיתקיים בשבוע הבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי