אחרי שישה הפסדים רצופים: גלבוע/גליל השיגה ניצחון על ב"ש

היורדת הטרייה ללאומית גברה 78:85 על הדרומים שהבטיחו כבר את הפלייאוף, פראנטס (26) בלט. קאזינס (24) , ג'ונס (23) והיקי (22) חגגו ב-83:97 של הפועל חיפה על קרית אתא

(גודל טקסט)

המחזור ה-26 בליגת ווינר סל המשיך עם ניצחון חוץ ראשון של הפועל חיפה ב-2023 מול עירוני קרית אתא. הפועל גלבוע/גליל השיגה ניצחון נדיר על הפועל באר שבע.

אייזיאה קאזינס, שחקן הפועל חיפה
הוביל לניצחון בדרבי צפוני. קאזינס | דני מרון

עירוני קרית אתא – הפועל חיפה 97:83

האורחת מהכרמל הבטיחה עונה נוספת בליגת העל, אבל מהמקום הלפני אחרון היא יכולה לצאת מאוכזבת מעונה פושרת למדי. גם קרית אתא שעלתה רק השנה לליגה הבכירה איבדה את סיכוייה להגיע לפלייאוף, וברבע הראשון ראו ששתי הקבוצות לא רחוקות אחת מהשנייה מבחינת יכולה כשחיפה ירדה ביתרון 21:24. קאזינס והיקי פתחו טוב את הרבע השני והיתרון צמח לדו ספרתי עם 37:49 בהפסקה. המארחת ניסתה לחזור למשחק עם דקות טובות של לואיס וגארט שקלע בבכורה, אבל עדיין היתרון החיפאי היה 61:70 לקראת הרבע האחרון. קאזינס, היקי וג'ונס המשיכו לבלוט גם ברבע האחרון והשיגו ניצחון חוץ בקרית אתא עם 83:97 בניצחון השמיני העונה של חיפה.

לונדון פראנטס, שחקן הפועל גלבוע גליל
הזמן הולך ואוזל להפועל גלבוע/גליל. לונדון פראנטס | קובי אליהו

הפועל גלבוע/גליל – הפועל באר שבע 78:85

אחרי שכבר ירדה באופן מעשי לליגה הלאומית, היורדת הטרייה מהמקום האחרון אירחה בגן נר את הפועל באר שבע שהבטיחה את העלייה שלה לפלייאוף בפעם השלישית בתולדותיה. כבר ברבע הראשון המארחת פתחה חזק ועם ריצת 0:9 עלתה ליתרון 11:25. דייויד אפיאני ניסה להחזיר את האורחת לעניינים, אבל הדומיננטיות של גלבוע גליל המשיכה במחצית מדהימה של 35:49 לקבוצה הצפונית. ברבע השלישי באר שבע הצליחה לצמצם במעט את הנזקים מהחצי הראשון עם יכולת טובה של קאליל אחמד, אבל וויליס שמר על ההפרש הדו ספרתי עם 57:68. גם הרבע האחרון הרגיש צמוד יותר, אבל רוברט פרנקס הבטיח את הניצחון החמישי העונה עם 78:85 על האורחת מהדרום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי