ברכות מאדם סילבר, שאראס ופארקר: טקס מרגש לדייויד בלאט ביד אליהו

מגיע לו. בלאט הנרגש בהיכל | דני מרון

"היה כבוד לשחק עבורך": מאמן העבר זכה למחוות מרגשות לרגל כניסתו להיכל התהילה של מכבי תל אביב, צפו בסרטון המרגש

(גודל טקסט)
דיוויד בלאט
מגיע לו. בלאט הנרגש בהיכל | דני מרון

טקס מרגש נערך הערב (חמישי) ביד אליהו לדייויד בלאט לכבוד הצטרפותו הרשמית להיכל המכבים – היכל התהילה של מועדון הכדורסל מכבי תל אביב. בלאט, שכיום משמש כיושב ראש הוועדה המקצועית של המועדון, הוא אחד מהמאמנים הגדולים בהיסטוריה של מכבי תל אביב, עם הצלחות בישראל ובאירופה.

הערב הוא זכה לכבוד רגע לפני פתיחת משחק הבית האחרון של העונה ביורוליג, נגד מונאקו במשחק 4 בפלייאוף. בלאט הנרגש לווה למרכז המגרש על יגי הבעלים אודי רקנאטי וחבר ההנהלה הוותיק שמעון מזרחי, וצפה על המסך הגדול בשרשרת של ברכות מאיחולים מגדולים המועדון והכדורסל.

בלאט הוביל את מכבי תל אביב כמאמן ראשי לזכיה באליפות אירופה (2014), אליפות הליגה האדריאטית, חמש אליפויות ישראל ושישה גביעי המדינה. כעוזר המאמן היה שותף בכיר לזכיה בשתי אליפויות יורוליג, שלוש אליפויות מקומיות ושלושה גביעים.

לרגל טקס כניסתו להיכל המכבים, שתוכנן לפני זמן רב ויצא לפועל תקופה קצרה אחרי שהשיא משואה בערב יום העצמאות, שלחו עמיתים מוכרים רבים את ברכותיהם לדייויד בלאט. בין המברכים יושב ראש המועדון שמעון מזרחי, קומישינר ה-NBA אדם סילבר, ז'ליקו אובראדוביץ', אטורה מסינה, פאבלו לאסו, אנת'וני פארקר, ניקולה וויצ'יץ', דריק שארפ, שארונאס יאסיקביצ'יוס, סופוקליס שחורציאניטיס ורבים אחרים.

טקס לדייויד בלאט מכבי תל אביב
| דני מרון
אוהדי מכבי תל אביב במחווה לדיוויד בלאט
| דני מרון
דיוויד בלאט נכנס להיכל התהילה של מכבי תל אביב
| דני מרון

מעבר להישגיו עם מכבי, הוביל דייויד בלאט את נבחרת רוסיה לזכיה בזהב ובארד באליפות אירופה ובמדליית ארד אולימפית, את בנטון טרוויזו לזכיה באליפות ובגביע איטלקי, את דרושפאקה לזכיה ביורוקאפ ואת קליבלנד קבאלירס לגמר ה-NBA.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי