סנדי כהן שוחרר מבית החולים לאחר 10 ימים, וסיים את העונה

play
סנדי כהן, שחקן בני הרצליה | דני מרון
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.5 06:28

שחקן בני הרצליה עבר ניתוח מוצלח בחזהו אחרי שסבל מ"קוצר נשימה חריף". משך ההחלמה מוערך בכשמונה שבועות, אך הוא יוכל לשוב לפעילות מלאה בעונה הבאה

(גודל טקסט)

שחקן בני הרצליה סנדי כהן, שאושפז בבית החולים לפני 10 ימים בשל בעיה בריאותית, עבר ניתוח מוצלח בחזהו ושוחררו אתמול (שלישי) לביתו. המועדון ימשיך ללוות את השחקן גם בהליך השיקום, כשמשך ההחלמה היא כשמונה שבועות, ולכן הוא סיים את העונה.

עוד כדורסל

יאן וסלי כשיר לפיינל פור, פוארייה הצטרף לרשימת נעדרים בריאל
בולדווין וניבו מחוץ לסגל מכבי ת"א בפתיחת רבע גמר הפלייאוף
מכבי תל אביב הודיעה: עודד קטש ימשיך לעונה נוספת

שחקן בני הרצליה סנדי כהן יחד עם פרופ' דוד שטרית מנהל מערך הריאות והמנתח ד
סנדי כהן עם פרופ' דוד שטרית וד"ר בוריס גנדל שניתח אותו | יח"צ – חד פעמי, דוברות מרכז רפואי מאיר מקבוצת כללית

פרופ' דוד שטרית, מנהל מערך הריאות במרכז רפואי מאיר מקבוצת כללית, הסביר: "כהן התקבל בשל אירוע של חזה אוויר ספונטני שהתבטא בקוצר נשימה חריף שחייב התערבות כירורגית. לאחר הניתוח חל שיפור מלא בתפקוד הריאה ובמצבו. אני שמח לעדכן כי הוא יוכל לשוב ולשחק כדורסל ולהמשיך להיות מצוין כפי שהוא".

כהן עצמו אמר: "אני רוצה להודות קודם כל לצוות הרפואי במרכז הרפואי מאיר. כל הרופאים והרופאות והאחים והאחיות היו מדהימים, תמכו בי והעניקו לי טיפול מקצועי ומסור. אני רוצה להודות לבת הזוג שלי שהגיעה במיוחד לישראל ועזרה לי מאוד. חשוב לי להודות גם לכל קהילת הכדורסל הישראלי ולבני הרצליה – צוות המועדון, השחקנים והאוהדים על כל התמיכה והאהבה שקיבלתי, זה לא מובן מאליו, המועדון עשה הכל כדי לעזור לי בימים הקשים האלה ואני מעריך את זה מאוד. אני עכשיו יוצא מבית החולים ומתחיל הליך שיקום במטרה לחזור לשחק כדורסל בהקדם – אני כבר מצפה לשוב למגרשים ואעשה הכל כדי לחזור הכי טוב שיש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי