תומר גינת: "צריכים לעבוד על פתיחת המשחק אם רוצים להגיע עד הסוף"

play
תומר גינת, הפועל תל אביב | דני מרון
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 17.5 05:04

אחרי שפיגרו בהפרש דו ספרתי נגד נס ציונה והפכו את המשחק, בהפועל תל אביב יודעים: "קרה לנו יותר מדי פעמים העונה". הקבוצה מקווה כי העונש על הפחתת נקודות על תנאי בעקבות הדלקת האבוקות בדרבי יירד מהפרק

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב עלתה אמש (רביעי) ליתרון 0:1 בסדרת רבע גמר הפלייאוף נגד עירוני נס ציונה בזכות ניצחון 77:90 בהיכל שלמה. הקבוצה של דני פרנקו תקווה להתקרב לחצי הגמר במשחק השני בסדרה שייערך במוצאי שבת בנס ציונה.

האדומים פתחו את המשחק בצורה רעה, נקלעו לפיגור דו ספרתי מוקדם, וירדו למחצית בפיגור 47:35. הפועל נראתה אחרת במחצית השנייה, הפכה את התוצאה כבר ברבע השלישי, וברבע הרביעי ברחה ליתרון דו ספרתי כשהאדומים משחקים כדורסל שוטף וכלל לא דומה לגרסא שהציגו ב-20 הדקות הראשונות.

תומר גינת ושחקני הפועל תל אביב
תומר גינת ושחקני הפועל תל אביב | דני מרון

"מה שקרה במחצית הראשונה הרגיש לא טוב, ירדנו למחצית באנרגיות לא טובות", אמר תומר גינת שקלע 19 נקודות והוסיף 14 ריבאונדים, "דיברנו על זה שעבדנו כל כך קשה כל העונה שאנחנו לא יכולים להיראות ככה, עלינו למחצית השנייה באנרגיות מטורפות, שמרנו, היינו אגרסיביים ושיחקנו ביחד. כשאנחנו משחקים ככה, אני לא חושב שהפסדנו הרבה משחקים. קרה לנו הרבה פעמים שפתחנו לא טוב את המשחק, זה משהו שאנחנו צריכים לעבוד עליו אם אנחנו רוצים להגיע עד הסוף, טוב שאנחנו יודעים לצאת ממצבים כאלה ולשנות את האנרגיות, ראינו את העוצמה שלנו".

האדומים יעמדו היום לדין משמעתי באיגוד הכדורסל בעקבות הדלקת האבוקות על ידי אוהדי הקבוצה בדרבי התל אביבי בפתיחת השבוע. תובע האיגוד דורש קנס כספי לאדומים ועונש של הורדת 4 נקודות על תנאי לעונה הבאה על כל עבירה דומה, כשבהפועל זועמים על הדרישה שכן אף עונש דומה לא נרשם לאף קבוצה העונה למרות שקבוצות רבות הדליקו אבוקות, חלקן יותר מפעם אחת. בהפועל מקווים כי העונש על תנאי יירד מהפרק, או לפחות מספר הנקודות יהיו פחות מ-4, שעשויות להשפיע מאוד על העונה הבאה.