צ'ינאנו אונואקו: "הפועל תל אביב – המקום הכי טוב שהייתי בו"

צ'ינאנו אונואקו | קובי אליהו

"זו הקבוצה הכי טובה ששיחקתי בה מחוץ לארצות הברית", אמר הסנטר לאתר הרשמי. "יש פה את הקהל הכי טוב שראיתי. הם ממש כמו פרטיזן והכוכב האדום"

(גודל טקסט)

רגע לפני משחק מספר 2 בסדרת רבע גמר הפלייאוף מול עירוני נס ציונה, התראיין היום (שבת) צ'ינאנו אונואקו לאתר הרשמי של הפועל תל אביב ודיבר על המפתחות בדרך לפיינל פור: "אני חושב שזה אותם המפתחות מהעונה הסדירה – לשלוט ולקחת כמה שיותר ריבאונדים, לרוץ ולמסור אסיסטים כמו שהמאמן מבקש מאיתנו. אבל המפתח הכי חשוב: לשמור. הכל מתחיל בהגנה".

צ'ינאנו אונואקו, שחקן הפועל תל אביב
| דני מרון

על החתימה בהפועל תל אביב סיפר: "זה לקח שבוע מהרגע שסיימתי בססארי ועד שחתמתי פה. ביקשתי להשתחרר מססארי כי לא אהבתי את הסיטואציה שם, לא אהבתי את מה שקורה שם. התקשרתי לסוכן שלי והוא אמר לי שיש הצעה מהפועל ומקבוצה נוספת. לאחר מכן אקס (אקסבייר מנפורד), אותו אני מכיר כבר הרבה שנים, התקשר אלי וסיפר לי על הקבוצה ועל האנשים. זה עזר לי לקבל את ההחלטה להגיע לכאן. אני זכרתי את האוהדים מהשנה שלי בהרצליה, בעיקר מהגמר גביע. הם מילאו את כל האולם ועשו אווירה מטורפת. זה פשוט הקהל הכי טוב שראיתי. הם ממש כמו פרטיזן והכוכב האדום. הם משוגעים ואני אוהב את זה, בחיים לא ראיתי דבר כזה לפני כן".

אונואקו הוסיף והחמיא לקבוצה שנבנתה העונה באדום: "זו הקבוצה הכי טובה ששיחקתי בה מחוץ לארצות הברית, בוודאות! ולא רק זה – זה גם המועדון הכי טוב שהייתי בו, בכל אספקט, מלמטה עד למעלה. הכל פה עובד כמו שצריך, מנוהל ברמה גבוה, אנחנו מקבלים את כל התנאים הכי טובים כדי להצליח. זה המקום הכי טוב שהייתי בו. יש כאן חדר הלבשה נהדר, החדר הכי טוב שהייתי בו. אני, ואני בטוח שכולם מרגישים ככה, רוצה להיות כאן כמה שיותר כי יש כאן אנשים מעולים שהם גם שחקנים מעולים. יש כאן שילוב טוב בין שחקנים מנוסים לשחקנים צעירים, כולם כאן שחקנים שדוחפים את עצמם לקצה ורוצים למצות את הכישרון שלהם ולהצליח עם הקבוצה".

אוהדי הפועל תל אביב
אולי הפעם הם יראו ניצחון על ירושלים? אוהדי הפועל תל אביב | דני מרון

על החלומות שלו להמשך הקריירה אמר: "אני מאוד רוצה לחזור ל-NBA, זה החלום שלי ואני מאמין בעצמי וביכולות שלי. מעבר לזה אני רוצה להמשיך ולדאוג למשפחה שלי – מבחינה כלכלית, מבחינה מנטלית, מכל בחינה. אני רוצה להגיע למצב שאני יכול להגיד "כן" לכל מה שהמשפחה שלי תבקש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי