תמרור אזהרה למכבי תל אביב? סיום העונה הפושר של בריאן אנגולה

play
בראיין אנגולה במדי קרשיאקה | אתר רשמי, ליגת האלופות
מכבי תל אביב חוגגת את הזכייה באליפות 02:18

הגארד המיועד של הצהובים התקשה בסדרת הגמר בטורקיה, ורשם אחוזים נמוכים לאורך העונה במשחקים נגד קבוצות יורוליג. סימן לבאות?

(גודל טקסט)

אחרי שעמדה במשימה וזכתה באליפות, מכבי תל אביב עסוקה בעיקר בהשלמת הסגל לעונה הבאה. שחקן אחד שצפוי לחתום בקרוב רשמית במועדון הוא בריאן אנגולה, שסיים אתמול (שבת) את העונה בטורקיה אחרי שנכנע עם קרשיאקה 3:0 לאנאדולו אפס בסדרת הגמר.

אנגולה בן ה-29 (1.98), גארד/פורוורד ממוצא קולומביאני שזכור לחובבי הכדורסל הישראלי מהימים בהם כיכב בעירוני נס ציונה, סיים את העונה בקול ענות חלושה, אחרי קמפיין מרשים. במשחק השלישי של סדרת הגמר נגד אנאדולו אפס, הוא הסתפק ב-6 נקודות בלבד, מה שהיה המשך ישיר לסיום העונה הפחות מרשים מבחינתו.

אנגולה סיים את סדרת הגמר עם ממוצעים פושרים ביחס לאלו שסיפק בעונה הסדירה. הוא הסתפק ב-8.6 נקודות בלבד בממוצע בגמר, באחוזים נמוכים של 42% לשתי נקודות ו-23% בלבד מהשלוש.

בריאן אנגולה, שחקן גלאטסראיי
התקשה מול יריבות יורוליג. אנגולה | דני מרון

אבל אולי זה לא מפתיע בהתחשב במספרים הפחות טובים של אנגולה העונה מול קבוצות יורוליג. מלבד התפוצצות בודדת במשחק ליגה נגד אנאדולו אפס בשלהי העונה הסדירה, במשחק בו צלף 31 נקודות, אנגולה התקשה למדי מול יריבות בכירות בליגה הטורקית. בשבעה משחקים העונה מול קבוצות יורוליג הוא אמנם קלע 14.2 נקודות בממוצע למשחק, מספר מרשים, אבל הסתפק ב-39% בלבד משתי נקודות, ב-35% מהשלוש.

לאורך העונה, לשם השוואה, קלע אנגולה 15.8 נקודות למשחק ב-55% לשתי נקודות ו-38% מהשלוש.

אנגולה יצטרף לסגל שרובו ימשיך לעונה שנייה וצפונה. לורנזו בראון, ווייד בולדווין, בונזי קולסון ורומן סורקין חתמו על חוזים חדשים במהלך העונה החולפת, והם הצטרפו לג'וש ניבו ורפי מנקו שחתומים לעונה הבאה. ג'ון דיברתולומאו יחתום בקרוב על חוזה חדש, וגם ג'ייק כהן צפוי להמשיך. הצהובים-כחולים צפויים לצרף בין שניים לשלושה זרים חוץ מאנגולה, כולל לפחות שחקן אחד בעמדות הפנים.

בגזרה הישראלית תבחן הקבוצה את השוק לפני שתקבל החלטה האם לצרף מחליף ליפתח זיו. הצהובים עוקבים אחרי התפתחויות לגבי ים מדר ותמיר בלאט, אך לגבי הראשון האופציה לצרפו תהיה ריאלית יותר רק בעונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי