מכבי תל אביב: גיא פניני יקבל הצעה להיות עוזר מאמן, ברוקאל יעזוב?

play
גיא פניני, שחקן מכבי תל אביב | לירון מולדובן
מכבי תל אביב חוגגת את הזכייה באליפות 02:18

השחקן שיחגוג 40 בספטמבר צפוי להיכנס לצוות המקצועי של עודד קטש בתפקיד מוביל לקראת העונה הבאה אם אכן יחליט לפרוש. הספרדי שהגיע בקיץ שעבר עשוי לעזוב את המועדון

(גודל טקסט)

גיא פניני, שחקנה של מכבי תל אביב בעונה החולפת, עשוי לחבור לצוות המקצועי של מכבי תל אביב בתור עוזר מאמן כבר בעונה הקרובה. פניני טרם החליט באופן סופי האם לפרוש, אך במכבי הציעו לו תפקיד כעוזר מאמן של עודד קטש, כשמי שבטוח ימשיך בתפקיד גם כן הוא נועם לוי, ששימש העונה עוזר מאמן שני אחרי ג'וזף מריה ברוקאל. העוזר הספרדי שהגיע הקיץ למכבי, עשוי לעזוב ולהיות זה שיפנה את המקום לפניני אם יחליט להיענות להצעה. לגבי דורון פרקינס, קיימת סבירות גבוהה שגם הוא ימשיך בתפקידו.

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש עם גיא פניני
מאמן מכבי תל אביב עודד קטש עם גיא פניני | לירון מולדובן
גיא פניני קפטן מכבי תל אביב עם גביע אירופה
אלוף אירופה לשעבר. פניני | ברני ארדוב

פניני, שיחגוג 40 בחודש ספטמבר, הוא השחקן ששיחק הכי הרבה משחקים בליגת העל בכדורסל, כששבר את השיא במהלך העונה הנוכחית. הוא גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, אך הגיע לבוגרים רק בקיץ 2009, 8 שנים אחרי שהתחיל לשחק, כשלפני כן שיחק במכבי רעננה, בני השרון והפועל ירושלים בישראל, ובאפידוזה קצרה בז'לז'ניק הסרבית וקרבאנוס מקפריסין.

עם הגעתו לצהוב הפך לאחד השחקנים המשפיעים בקבוצה, בחדר ההלבשה ועל הפרקט, וזכה להניף את גביע היורוליג בשנת 2014. בשנת 2017, אחרי שמונה שנים בצהוב, החליט לעזוב להפועל חולון, שיחק במדי הסגולים במשך חמש שנים וזכה בגביע המדינה ובאליפות. בקיץ האחרון החליט לחזור למכבי, כשבמשך כל העונה סירב להתייחס לעונה כאל עונת פרישה, והודה אחרי הזכייה האחרונה באליפות כי עדיין לא קיבל החלטה לגבי עתידו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי