הצוות המקצועי המסתמן בהפועל חולון: עמית שרף מאמן, גוני יזרעאלי עוזר

play
מאמן הפועל חולון עמית שרף | קובי אליהו
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 19.6 04:38

שרף, ששימש כעוזר המאמן בשש השנים האחרונות, צפוי להחליף את גיא גודס על הקווים ולקבל הזדמנות ממשית ראשונה כמאמן ראשי. לא מן הנמנע ששחקן העבר, שהיה עוזרו ב-2020, יחזור כדי לסייע לו. נתנאל ארצי נשאר לשנתיים נוספות

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

הפועל חולון מתחילה אט אט בהיערכות לעונה הבאה, ונראה כי היא עומדת לשנות באופן משמעותי את פניה. במועדון רצו לראות את סטפנוס דדאס חוזר במקומו של גיא גודס, אולם המועמד המוביל לתפוס את משבצת המאמן בסופו של דבר הוא עמית שרף.

שרף משמש כבר שש שנים כעוזר המאמן בקבוצה, למעט תקופה קצרה בליגת הקורונה ב-2020 שבה עמד על הקווים. לפני שנה הוא דחה הצעה להצטרף לדדאס כעוזרו של דימיטריס איטודיס בפנרבחצ'ה, וכעת נראה כי בשלו התנאים לקידומו למאמן הראשי.

מאמן הפועל חולון עמית שרף
מאמן הפועל חולון עמית שרף | קובי אליהו

עוד כדורסל ישראלי

רגב פנאן: "הדרבי מציף את האובדן, ומחזיר את הזיכרונות הרעים"
אורן אהרוני מונה למאמן הפועל חיפה: "צעירים יגיעו בעקבותיו"
שמעון מזרחי מציע: שנתיים ללא קהל חוץ בדרבים "כדי למנוע אסון"

במסגרת אפקט הדומינו, תזדקק חולון גם לעוזר מאמן חדש. גם כאן היא מעוניינת להביא מישהו שכבר מכיר את המערכת מבפנים – גוני יזרעאלי, ששיחק במשך חמש עונות בקבוצה (ואף זכה איתה באליפות ההיסטורית ב-2008) והיה עוזרו של שרף בתקופה שבה החליף את דדאס לפני שלוש שנים. כדי להגיע, הוא יבקש להשתחרר מתפקידו כמאמן מכבי קריית מוצקין מהליגה הארצית.

על הפרקט הצליחה חולון לרשום צעד ראשון לקראת שמירה על המשכיות: נתנאל ארצי, שהגיע בשלהי העונה החולפת מהפועל אילת, חתם לשנתיים נוספות – ומקומו בין הסגולים מובטח עד 2025.

ארצי מסר לאחר החתימה: "אני כל כך שמח ונרגש לחתום לעוד שנתיים בהפועל חולון. נכנסתי למשפחה ענקית ולשמחתי יצא לי להרגיש אותה לקראת סוף העונה האחרונה. מחכה לראותכם לשמח ולרגש במדים הסגולים".