עמית שרף מונה למאמן הפועל חולון: "כבוד ענק". דוסון האריך חוזה

play
מילא את מקומו של גודס. עוזר המאמן עמית שרף | ברני ארדוב
ברצלונה אלופת ספרד: תקציר הניצחון 82:93 על ריאל מדריד 02:56

עוזר המאמן הוצב בקדמת הבמה לאחר הפרידה מגיא גודס: "אני רוצה להודות להנהלה על האמון והתמיכה. יחד נוכל לעשות עונה נפלאה". דוסון חתם לעונה נוספת: "שמח ונרגש"

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

עמית שרף מונה כצפוי למאמנה החדש של הפועל חולון, שנפרדה אתמול (שלישי) רשמית מגיא גודס. עוזר מאמן נבחרת העתודה הגיע לחולון ב-2018, שימש תחילה כעוזר מאמן שני, קודם לתפקיד עוזר המאמן וכעת החליטו במועדון להציבו בקדמת הבמה כמאמן הראשי. "עמית בעל האישיות המיוחדת זוכה להערכה רבה בקרב אנשי המועדון, כמו גם בקרב השחקנים ששיחקו בקבוצה במהלך השנים ומחשיבים אותו לאיש כדורסל מבריק", נכתב בהודעת המועדון.

שרף עצמו אמר לאחר המינוי: "אני רוצה להודות להנהלת המועדון על האמון והתמיכה. אני מרגיש שביחד, ההנהלה, צוות מקצועי וקהל נוכל לעשות עונה נפלאה. הפועל חולון הוא מועדון עוצמתי וזהו כבוד ענק להיות המאמן של הקבוצה. אני רוצה להודות לגיא על התקופה הבאמת מיוחדת ומוצלחת שעברנו יחד בעונות הקודמות".

גוני יזרעאלי, ששיחק במשך חמש עונות בקבוצה (ואף זכה איתה באליפות ההיסטורית ב-2008) והיה עוזרו של שרף בתקופה שבה החליף את דדאס לפני שלוש שנים, שב כעוזר למאמן לחולון כשיחד איתו יהיה עידו לויט שהגיע בעונה שעברה למועדון וימשיך לעונה נוספת.

עמית שרף, הפועל חולון
קיבל את האמון. עמית שרף | אתר רשמי, הפועל חולון

הפועל חולון גם הודיעה על המשך דרכו של שון דוסון בקבוצה לעונה הקרובה עם אופציה לעונה נוספת. "ככל שהלכה והתקדמה העונה החולפת הלך והפך שון לשחקן מוביל בקבוצה תוך שהוא מציג כדורסל ברמה גבוהה ומלהיבה", כתבה הקבוצה. לאחר החתימה אמר דוסון: "שמח ונרגש להשאר עוד שנה בסגול! העונה האחרונה נגמרה בתחושת פספוס ואני מחכה לחזור לעונה הקרובה ולהוביל את הקבוצה כמה שיותר רחוק".