דירקטוריון מנהלת הליגה יתכנס לאשר את מתווה משרד הספורט

תומר גינת הפועל תל אביב לצד ג'ייק כהן מכבי תל אביב | דני מרון

על פי המתווה, קבוצות הליגה יצטרכו לבחור בין ארבעה זרים עם שלושה שחקנים צעירים בסגל לבין שישה זרים בטופס וישראלי אחד על המגרש. הפער הכספי - כ-2.2 מיליון שקלים

(גודל טקסט)

דירקטוריון מנהלת ליגת העל בכדורסל יתכנס מחר (חמישי) על מנת לדון במתווה משרד הספורט שאושר עקרונית על ידי גורמי המקצוע במשרד הספורט ויאושר רשמית במהלך השבוע הבא על ידי המועצה הלאומית לספורט.

כל קבוצה שתאמץ את המתווה תזכה לתוספת של 2.2 מיליון שקל בנוסף לכספים שמגיעים מהטוטו ומערוץ הספורט, כך שהסכום שתקבל יגיע לכ-4 מיליון שקל. קבוצות שלא יאמצו את המתווה, אמורות לקבל רק את כספי הטוטו והטלוויזיה. נכון לעכשיו נראה כי רק הקבוצות בעלות אמצעים משמעותיים יעדיפו לוותר על סכום כל כך משמעותי – מכבי תל אביב, הפועל ירושלים והפועל תל אביב, כשהיתר צפויות לאמץ את המתווה.

אור קורנליוס, הפועל ירושלים
אור קורנליוס מתוסכל | דני מרון

כל קבוצה תוכל לבחור בין ארבעה זרים בטופס המשחק, לפי המתווה, לבין שישה זרים בטופס המשחק. בכל מקרה הקבוצות יהיו מחויבות לישראלי אחד על המגרש בכל זמן נתון. כמו כן, רק הקבוצות שיבחרו בארבעה זרים ויאמצו את המתווה יהיו מחויבות להחזיק בטופס המשחק שלושה שחקנים "צעירים", אחד מתחת לגיל 24 ושניים מתחת לגיל 22. הפער בין הקבוצות צפוי להיות קיים גם במספר הזרים שיוכלו להירשם במהלך העונה כולה באיגוד הכדורסל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי