ולאדה יובנוביץ' מועמד להפועל אילת, גם אופציית מאיר טפירו נשקלת

תוכנית גיבוי. מאיר טפירו | דני מרון

הקבוצה הדרומית מחפשת מאמן תחת ניקולה לונצ'אר, כשהמאמן שהדריך אשתקד את בודוצ'נוסט נמצא בקשר עם ראשי המועדון. אם המהלך לא יבשיל, שחקן העבר שאימן את אילת בעבר, עשוי להגיע

קבוצות: הפועל אילת
(גודל טקסט)

ולאדה יובנוביץ', מי שאימן לאורך רוב העונה שעברה את בודוצ'נוסט המונטנגרית, מועמד לאמן את הפועל אילת בעונה קרובה. הסרבי היה בקשר בתקופה האחרונה עם אנשי באילת, ועם המנהל המקצועי ניקולה לונצ'אר, וקיימת סבירות כי יהיה זה שיטול את המושכות בעיר הדרומית, חודשיים אחרי שהעונה שעברה נגמרה.

אם אופציית יובנוביץ' לא תבשיל, קיימת אפשרות כי מאיר טפירו יאמן את הקבוצה. שחקן העבר, שאימן את אילת למשך מספר מחזורים בעבר, מאמן כיום את נבחרת הגברים של ישראל בכדורסל 3 על 3, ומחזיק בעסקים בעיר הדרומית כשהוא נמצא בקשר הדוק עם אנשי המועדון.

מאיר טפירו מנכ"ל עירוני נס ציונה
תוכנית גיבוי. מאיר טפירו | דני מרון

יובנוביץ' בן ה-49 היה עוזר המאמן של דושקו וויושביץ' הגדול במשך שנים רבות בפרטיזן בלגרד, והחליפו אחרי שהמאמן הוותיק זרק את מכבי תל אביב בפלייאוף היורוליג. הוא אימן את פרטיזן במשך שנתיים ביורוליג לפני שעזב לדונייצק האוקראינית. לאחר מכן אימן לתקופה קצרה את איגוקאה הבוסנית, המשיך לקובאן, שם שימש במספר תפקידים כולל מאמן ראשי, ובקיץ 2019 יצא לליגה הסינית. בעונות 2020/21 ו-2021/22 אימן את מגה באסקט של מישקו רזנטוביץ', ובעונה שעברה את בודוצ'נוסט, כולל שני ניצחונות על הפועל תל אביב ביורוקאפ, לפני שפוטר בחודש אפריל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי