מאיר טפירו צפוי לאמן את הפועל אילת בעונה הקרובה

שחקן העבר, שהדריך בעונת 2017/18 את הקבוצה הדרומית לתקופה קצרה, הגיע להבנות עם המועדון וצפוי לעמוד על הקווים. אילת איבדה את רוב הנכסים הישראלים שלה ותצטרך לבנות סגל חדש

קבוצות: הפועל אילת
(גודל טקסט)

מאיר טפירו צפוי להתמנות למאמנה של הפועל אילת. שחקן העבר, שאימן בעברו לתקופה קצרה את הקבוצה הדרומית, הגיע להבנות עקרוניות עם הקבוצה הדרומית וצפוי להיות זה שיעמוד על הקווים בעונה הקרובה במועדון. באילת היו בשיחות עם מספר מועמדים זרים לאורך החודשיים האחרונים, אך לבסוף צפויים למנות מאמן ישראלי.

טפירו בן ה-48 פרש ממשחק בקיץ 2016, ומיד קיבל את האפשרות לאמן את מכבי אשדוד, כשהוא מדריך את הקבוצה הדרומית במשך עונה אחת. בקיץ 2017 עבר להפועל אילת, אך לאחר פתיחת עונה לא טובה, סיים את דרכו במועדון. לאחר מכן שימש בתור מנכ"ל עירוני נס ציונה, תפקיד אותו סיים לפני שנתיים, ופנה לעסקים פרטיים, ביניהם עסקים משמעותיים באילת.

מאיר טפירו מנכ"ל עירוני נס ציונה
תוכנית גיבוי. מאיר טפירו | דני מרון

הפועל אילת עוברת הקיץ שינוי משמעותי לאחר שמינתה את ניקולה לונצ'אר לתפקיד המנהל המקצועי של המועדון. הסרבי צפוי לנחות בישראל השבוע ולהתחיל לעבוד ביחד עם טפירו על בניית הקבוצה. אילת איבדה כמעט את כל הנכסים הישראלים שלה, אחרי שנתנאל ארצי עזב עוד לפני סיום העונה להפועל חולון, עמית גרשון הצפין הפגרה להפועל חיפה וגם נועם אביבי לא ימשיך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי