איתי שגב חתם בעירוני נס ציונה: "מביא ערכים שמתאימים למועדון"

play
איתי שגב, הפועל ירושלים | דני מרון
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.7 05:17

תחנה שמינית בקריירה: הסנטר יחזק את הקו הקדמי של הכתומים אחרי שנתיים בהפועל ירושלים. גם דסטי האנאס בדרך לקבוצה

(גודל טקסט)

הסנטר איתי שגב חתם בעירוני נס ציונה, אליה הוא עובר אחרי שנתיים בהפועל ירושלים. השחקן בן ה-28 העמיד בעונה שעברה ממוצעים של 4.8 נקודות ו-4.4 ריבאונדים ב-15.2 דקות משחק בעונה הסדירה, אבל בפלייאוף מיעט לשחק והממוצעים ירדו ל-0.8 נקודות ו-2 ריבאונדים ב-8.5 דקות.

זו התחנה השמינית בקריירה של שגב, אחרי ששיחק במכבי תל אביב, הפועל חולון, הפועל גלבוע גליל, מכבי ראשון לציון, עירוני נהריה, גראבלין הצרפתית וכאמור הפועל ירושלים.

מאמן הקבוצה אלעד חסין: "אנחנו שמחים על הצטרפותו של איתי, שחקן ששיחק ברמות הגבוהות ובעל ניסיון רב בליגה. הוא מביא איתו את הערכים המתאימים שאנחנו רוצים במועדון. ההחתמה של איתי היא צעד ראשון ומשמעותי לעונה מאתגרת ומרגשת בליגה ובאירופה, ואני מאחל לו ולנו הצלחה משותפת יחד".

איתי שגב: "אני שמח מאוד ונרגש להצטרף לנס ציונה – מדובר בקבוצה עם קהל וקהילה מיוחדים. תודה לאלעד וההנהלה על האמון! אני מחכה מאוד להתחיל ויודע שיחד נוכל לעשות דברים מיוחדים. יאללה נסצי!".

איתי שגב הפועל ירושלים
הפועל ירושלים הלוהטת רוצה לפתוח שבוע עמוס עם ניצחון. איתי שגב | ברני ארדוב

בנוסף סגר בקבוצה יאיר קרביץ, כשגם הקפטן ליאור קררה שחוזר מפציעה סיכם על המשך דרכו.
מי שכבר חתמו במועדון הם הסנטר גרום מיינסי, הפורוורד הצעיר תומר לוינסון. מי שעוד צפוי להצטרף למועדון הוא הגארד האמריקאי דסטי האנאס, ששיחק בשנים האחרונות בליגת הפיתוח.

הכתומים יחזרו העונה למפעלי פיב"א כשישחקו בשלב המוקדמות של ליגת האלופות. אם לא יעברו שלושה סיבובי מוקדמות הם ישחקו ביורופקאפ.