אם ג'יילן הורד לא ימשיך בהפועל תל אביב, טיישון תומאס עשוי להצטרף

play
ממשיך לקבל את הקרדיט. ג'יילן הורד | דני מרון
הגרלת הפועל תל אביב ביורוקאפ 01:33

האדומים יצטרכו לקבל בקרוב החלטה האם להמשיך גם עם הפורוורד ששיחק בעונה שעברה, כשאקס חולון וירושלים הוא המועמד המוביל להחליפו. בית ההשקעות IBI יגדיל את תמיכתו במועדון

(גודל טקסט)

בעוד קבוצות ליגת העל בכדורסל מתחמשות בתקופה האחרונה במספר החתמות חדשות, הפועל תל אביב שמה את כל יהבה על השארת כמה שיותר שחקנים מהעונה שעברה, ונכון לעכשיו גם הצליחה לשמור על גיל בני, עידן זלמנסון ואקסבייר מנפורד.

אם לא יהיו התפתחויות, האדומים יחליטו להיפרד מג'ורדן מקריי וג'יי פי טוקוטו, כשצ'ינאנו אונואקו צפוי לעזוב לקוריאה. מי שכן עשוי להישאר בהפועל הוא ג'יילן הורד, שהחלטה סופית עדיין לא התקבלה.

אם הורד לא ימשיך במדים האדומים, המועמד המוביל נכון לעכשיו להגיע הוא אקס הפועל ירושלים והפועל חולון טיישון תומאס, שהחל את העונה שעברה בליגה האוסטרלית וסיים אותה במטרופוליטן הצרפתית. אנשי הקבוצה נמצאים בקשר עם נציגיהם של שני השחקנים, והחלטה אמורה להתקבל בתקופה הקרובה.

שחקן הפועל ירושלים טיישון תומאס
ישוב לישראל? תומאס | דני מרון

בינתיים הודיעה הפועל על חסות עם חברת ההשקעות IBI. "בית ההשקעות IBI, מבתי ההשקעות הוותיקים בישראל, ממשיך את שיתוף הפעולה עם הפועל תל אביב זו השנה הרביעית ויצטרף השנה לראשונה כנותן חסות לקבוצת הגברים הבוגרים בכדורסל", נכתב בהודעת המועדון, "ההסכם נחתם לעונה אחת וכולל פרסום במשחקים ביתיים ולוגו של IBI בית השקעות על גב החולצות של שחקני הפועל תל אביב בכדורסל. כחלק מהתמיכה, IBI תורמת לטובת קידום פעילויות לילדים בבית הספר "ביאליק רוגוזין" ומשקיעה בכלים מקצועיים וחינוכיים לדור ההמשך של המועדון".

"עבורי, לראות את הלוגו של IBI על חולצת הבוגרים זוהי סגירת מעגל מרגשת. מילדות, הפועל זה חלק מהמשפחה", אמר מנכ"ל בית ההשקעות IBI דייב לובצקי, "אבי, צבי לובצקי, שיחק בהפועל במשך 13 עונות, בהן קלע 2,275 נקודות ב-238 משחקים והיה השביעי במלך הסלים של האדומים בכל הזמנים. סה"כ הוא זכה במדי הקבוצה ב-4 אליפויות וגביע אחד. לאחר שפרש, הקים את IBI בית ההשקעות יחד עם דוד וייסברג ועמנואל קוק. מאז ועד היום האהבה שלנו לצבע האדום נשארה. אני שמח שהיינו חלק מעידן הזהב הקודם של הפועל ואני גאה שעומדת לנו הזכות לתמוך בהפועל גם בעידן הזהב הנוכחי. אנו רואים חשיבות רבה בפעילות זו להרחבת ההשתתפות בספורט וההשפעה החיובית שיש לעיסוק בספורט על החברה כולה, ואנו גאים לקחת בכך חלק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי