אנגולה נחת לבדיקות. הפועל תל אביב הקדימה את צסק"א וקרשיאקה

play
בראיין אנגולה | אתר רשמי, ליגת האלופות
דריבל, 25.7: פינת כדורסל על הבעלים של הפועל ת"א והפועל ירושלים 04:50

הגארד הקולומביאני שלא עבר את הבדיקות במכבי תל אביב, יקווה להשלים את המעבר ליריבה העירונית שהציעה לו למעלה מ-400 אלף דולר

(גודל טקסט)

בראיין אנגולה נחת בישראל כדי לעבור בדיקות רפואיות הפועל תל אביב ולהשלים את מעברו להפועל תל אביב, כפי שפורסם בוואלה! ספורט. הגארד הקולומביאני חתם מוקדם יותר הקיץ במכבי תל אביב, אך לא עבר את הבדיקות הרפואיות בשני מקרים שונים, כשלפי השחקן ונציגיו הסיבה המרכזית לכך הייתה סעיף ביטוח. לטענתם, אין למעשה שום סיבה רפואית שלא להחתים את השחקן.

לאחר שנפלה העסקה בינו לבין מכבי תל אביב היה אנגולה קרוב להצטרף לקרשיאקה הטורקית, כשגם צסק"א מוסקבה רצתה להחתימו. בסופו של דבר הגיעה הצעה כספית גבוהה מצד הפועל תל אביב, המוערכת במעל 400 אלף דולר לעונה, שגרמה לאנגולה לסגור את תנאיו במדים האדומים, בכפוף כאמור לבדיקות רפואיות.

בראיין אנגולה במדי קרשיאקה
בראיין אנגולה במדי קרשיאקה | אתר רשמי, ליגת האלופות

אנגולה (29, 1.98) הוא בוגר אוניברסיטת פלורידה סטייט. משנת 2018 שיחק בליגת הפיתוח ובבלגיה לפני שהתקדם לפרטיזן בלגרד בשנת 2020. אחרי הקורונה הצטרף לעירוני נס ציונה והיה אחד משחקני המפתח שהובילו את הקבוצה בשנת 2021 לזכייה ביורופקאפ. לאחר מכן חבר למאמן הפועל חולון סטפנוס דדאס בא.א.ק אתונה, ונעדר תקופה ארוכה אחרי שעלה חשד למום בליבו. את העונה החולפת החל בגלאטסראיי לפני שעבר לקרשיאקה איתה הגיעה עד גמר הפלייאוף בטורקיה.