אנגולה: "מעריך שבסוף העונה נחגוג כמה תארים ונעלה ליורוליג"

הגארד החדש כיוון גבוה בריאיון לאתר הרשמי של הפועל תל אביב: "כשאתה משחק נגדם אתה רוצה להיות חלק מהם, גרמו לי להרגיש בבית"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב השלימה אתמול (שלישי) את אחת ההחתמות המסקרנות של הקיץ בכדורסל הישראלי, כשהודיעה על צירופו של בראיין אנגולה בחוזה לשנתיים. הגארד כבר היה חתום במכבי תל אביב, אך האלופה ביטלה את ההסכם לאחר שכשל פעמיים בבדיקות הרפואיות. את הבדיקות בצד האדום של העיר צלח הקולומביאני, והוא כאמור ישחק במדיה בשתי העונות הקרובות.

בריאיון לאתר הרשמי של הפועל תל אביב, סיפר אנגולה על הקיץ שעבר: "היה לי קיץ ארוך וקשה. כולם יודעים מה קרה עם החתימה האחרונה שלי. זה משהו שלא ציפינו לו, אבל תודה לאל היה לי מזל טוב להגיע למקום נהד שאני כבר מרגיש בו בבית, מקום שמרגיש כמו משפחה. עברתי המון בדיקות ואני שמח שיש כאן צוות רופאים נהדר, אני בריא כדי לשחק".

על הפגישה החשאית עם המאמן דני פרנקו: "הייתה לי פגישה טובה איתו באיזמיר, כשהוא החליט לבקר אותי. אני יודע שהייתה התעניינות גדולה מהפועל, המאמן סיפר לי על התכניות של הקבוצה, דיברתי גם עם רמי כהן. יש להם ציפיות גדולות, אני רוצה להיות במקום שיש ציפיות לזכות באתרים, להתחרות ברמות הגבוהות ביותר. עם הקבוצה שיש לנו, החבר'ה שנשארים ואלה החדשים, יהיה פה מאוד כיף. מצפים להעניק לאוהדים בחזרה על כל האהבה שהם נותנים".

הזיכרון שלו מהאדומים מימיו בעירוני נס ציונה: "אני זוכר שההאוהדים צעקו עליי. היה לי משחק ממש טוב ועונה ממש טובה, זה היה המשחק האחרון אז רציני להינות. אני זוכר את האוהדים, הם היו משוגעים ומדהימים. כשאתה משחק נגד הפועל אתה רוצה להיות חלק מהם, הייתה תכנית מלמעלה שאגיע, ועכשיו אני כאן".

על התגובות שקיבל מהאוהדים: "כשהגעתי לראשונה לישראל לבדיקות בקבוצה האחרת, אוהדים ידעו שחתמתי בקבוצה אבל לא היו כאלה שדיברו אותי. כשבאתי עכשיו לשדה תעופה, 8-10 אוהדים אמרו לי 'ברוך הבא להפועל'. ראיתי כמה משחקים, את סדרת הגמר בגלל הקבוצה הקודמת שחתמתי בה, וזה היה מדהים. אפשר לראות את האווירה המשוגעת, לא יכול לחכות. רמי עשה עבודה גדולה כדי לגרום לי להרגיש בבית, כשאתה מקבל כל כך הודעות מאוהדים שרוצים שתצטרף זה טוב, מקווה שאוכל לקרוא למקום הזה בית".

בראיין אנגולה, דני פרנקו, הפועל תל אביב
אנגולה ופרנקו בארוחת הצהריים באיזמיר שבסיומה המבצע הושלם | אתר רשמי, הפועל תל אביב

מה הוא מביא לקבוצה: "אני משחק בעמדות 1 עד 3, עם הרבה אנרגיות ואינטנסיביות. אוהב להתחרות ולנצח, לעשות מה שהמאמן יחשוב שאני צריך לעשות כדי לנצח. אם זה ריבאונד, קליטעה, מסירה, כל מה שיצטרך. כל משחק יהיו שונה, אבל צפו שאתן את כל כולי בכל משחק. אי אפשר להבטח את התוצאה בכל משחק, אבל מבטיח שאתן מאה אחוז ומקווה שהחברים לקבוצה יעשו זאת גם. עם הכישרון והכימיה נוכל להשיג דברים".

מה יהיה בסוף העונה: "מעריך שנחגוג כמה תארים, זו המטרה וצורת המחשבה. כולנו נצטרך להתכנס לאותן מטרות ואתה מחשבה כדי שביוני 2024 נוכל לחגוג תארים ולהגיד שאנחנו הולכים לשחק ביורוליג. אלו המטרות שלנו, בנו את הקבוצה שבנו כדי שיהיו לה מטרות גדולות. יש לנו קבוצה מאוד מוכשרת עם הזרים, והישראלים שהם מהטובים ביותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי