אבי אבן: "שמחים שפניני עושה את המעבר משחקן למאמן אצלנו"

בצוות המקצועי של מכבי תל אביב בירכו את הסמל הפורש על הצטרפותו: "מסוג האנשים שאתה תמיד רוצה שיהיו לידך", אמר קטש

(גודל טקסט)

גיא פניני ירד מהפרקט, אבל נשאר הכי קרוב אליו שאפשר. היום (שני) אחד הכדורסלנים המעוטרים בישראל הודיע על פרישה במסיבת עיתונאים שערך ב"היכל המכבים" ביד אליהו, לפני שהוא עובר לתפקיד עוזר המאמן במועדון הצהוב. פניני יחבור לצוות של עודד קטש ויתפוס את מקומו של דורון פרקינס, שעזב בחודש שעבר.

קטש מסר לאתר הרשמי של מכבי תל אביב בתגובה לפרישה של הפורוורד: "אני מאוד שמח ורוצה לברך את גיא פניני, שמצטרף אלינו לצוות המקצועי. הוא מסוג האנשים שאתה תמיד רוצה שיהיו לידך. הוא מבין את המשחק ברמה מאוד גבוהה ויתרום לנו הרבה. אני מאחל לו הצלחה בפרק החדש שהוא מתחיל בקריירה שלו".

המנהל הספורטיבי אבי אבן הוסיף: "גיא הוא קודם כל מכביסט. הוא מאמן שגדל כשחקן במחלקת הנוער של מועדון הכדורסל מכבי תל אביב ועבר את כל הדרך מהילדים, דרך הנוער ועד הבוגרים. מדובר באחד הסמלים שמלווה את הכדורסל הישראלי שנים רבות והגיע לשיא כשחקן בזכייה ביורוליג כקפטן מכבי. אנחנו שמחים ומאושרים שהמעבר של גיא משחקן למאמן קורה אצלנו. אנחנו בטוחים שמעבר לניסיון ולידע שצבר, גיא יביא עמו מקצוענות וערך מוסף רב".

גם איגוד הכדורסל חלק כבוד לפניני

ברזומה של פניני 22 עונות בליגת העל והוא מדורג במקום ה-32 בין קלעי כל הזמנים (4,236 נקודות). במילניום הנוכחי, מאז שנת 2000, הוא מדורג רביעי בכמות הנקודות, ראשון בשלשות, שלישי בקליעות מקו העונשין, תשיעי בריבאונדים, חמישי בחטיפות ושביעי באסיסטים. ביורוליג יש לו 154 הופעות עם 726 נקודות (38.7% מהשלוש), 238 כדורים חוזרים, 185 אסיסטים, שני גמרים וגביע אחד. בנוסף, הוא נבחר לשחקן העשור 2010-2020 ביחד עם חברו לקבוצה ולנבחרת לשעבר, ליאור אליהו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי