בקרשיאקה חשפו: הסיבה שאנגולה לא חזר – וחתם בהפועל תל אביב

המנהל המקצועי של הטורקים הסביר מדוע האדומים עקפו אותו במרוץ: "הבעיה שהתגלתה במכבי תל אביב לא אפשרה לנו להתרכז ב-100%"

(גודל טקסט)

בין ביטול החוזה שלו במכבי תל אביב לחתימה עם הפועל תל אביב, בראיין אנגולה החזיק בהצעה מקרשיאקה שבמדיה שיחק בעונה שעברה. בריאיון שפורסם היום (רביעי) ב"יורוהופס", המנהל המקצועי של המועדון הטורקי, סלים ג'ינאר, גילה מה הסיבה לכך שהאדומים הקדימו אותו בניסיון להחתים את הקולומביאני.

"היינו כל הזמן בקשר איתו לאורך התהליך, אבל הבעיה הרפואית שהתגלתה במהלך הבדיקות שהוא עשה במכבי תל אביב התחילה להעלות סימני שאלה אצל כולנו", סיפר ג'ינאר. "בזמנו היינו בקשר, הוא בא והלך. אבל כמו שאמרתי, לא היינו יכולים להתרכז במאת האחוזים בהחתמה שלו כי הבעיה הרפואית עוררה ספקות אצלנו".

בראיין אנגולה במדי קרשיאקה
בראיין אנגולה במדי קרשיאקה | אתר רשמי, ליגת האלופות

כזכור, אותה בעיה שהתגלתה בשתי הבדיקות שערך אנגולה במכבי תל אביב הביאה לביטול ההסכם שהיה לו עם הצהובים. כפי שנכתב כאן בחודש שעבר, קרשיאקה וצסק"א מוסקבה רצו לצרפו אבל ההצעה הכספית של הפועל תל אביב טרפה את הקלפים והנחיתה את השחקן אצל סגנית האלופה.

סוכנו של אנגולה, ניקוס ספאנוס, אמר לפני כשלושה שבועות ש"הוא עבר בהצלחה ב-14 החודשים האחרונים חמש בדיקות רפואיות ביוון, שלוש בדיקות בטורקיה ובדיקות גם בישראל", והזהיר: "כל אזכור של כביכול בעיות רפואיות יטופל במסגרת הראויה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי