יותם הלפרין ישמש כאחראי פיתוח שחקנים במכבי תל אביב

play
יותם הלפרין מאמן הפועל ירושלים | ברני ארדוב
מחוץ לקווים על סגן אלוף העולם מארו טפרי, 27.8 01:02

שחקן העבר שסיים את דרכו בהפועל ירושלים במהלך העונה הקודמת ישוב למועדון בו גדל ויהיה אחראי "על פיתוח דור העתיד במועדון". יהיה בקשר צמוד עם שחקני הקבוצה שמושאלים לאליצור שומרון מהלאומית

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הודיעה הערב (ראשון) כי שחקן הקבוצה בעבר יותם הלפרין ישמש כאחראי פיתוח שחקנים. על פי הודעת המועדון הלפרין "ישמש כאחראי על פיתוח שחקני דור העתיד במועדון", כשבין היתר הוא אמור להיות בקשר צמוד עם שחקני הקבוצה שמושאלים למועדונים אחרים, כשמכבי תל אביב משאילה את רוב שחקניה הצעירים לאליצור שומרון מהליגה הלאומית עמה יש לה קשר צמוד.

הלפרין סיים במהלך העונה הקודמת את דרכו בהפועל ירושלים, שם שימש כיועץ מקצועי בתחילת העונה ועם כניסתו של יונתן אלון לתפקיד המנהל המקצועי סיים את דרכו. קודם לכן שימש כמנהל מקצועי, ואימן את הקבוצה במהלך עונת 2021/22.

הלפרין גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, עלה לבוגרים בגיל 17 ושיחק בקבוצות רבות, ביניהן במכבי תל אביב, אך למרות כישורונו הרב דווקא במועדון הבית שלו לא ידע הצלחות גדולות. כשחקן זכה הלפרין עם מכבי בשתי אליפויות יורוליג, בחמש אליפויות וארבע פעמים בגביע המדינה. יש לו עוד שתי אליפויות בשורות ירושלים, דאבל בסלובניה ושני גביעים ביוון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי