ליוואי רנדולף מונה לקפטן הפועל ירושלים, שמחכה לאנקרה

הזר שפותח עונה שנייה בבירה יחליף את איתי שגב שעזב. הערב (18:00, ספורט4) האדומים מול פיינליסטית היורוקאפ טורק טלקום, ומחר הם יפגשו את אוברדוביץ' ופרטיזן בלגרד

(גודל טקסט)

עם עזיבתו של איתי שגב בתום העונה החולפת, הפועל ירושלים בחרה בקפטן חדש. ליוואי רנדולף, שפותח את עונתו השנייה בבירה, זכה לתואר המכובד ויקווה כמו קודמו בתפקיד לשים את ידיו לפחות על גביע אחד העונה.

אחרי שני משחקי האימון הראשונים בבלגרד, תקופת ההכנה של הפועל ירושלים לעונה החדשה תיכנס הערב (חמישי) להילוך גבוה, כשתשתתף בטורניר באניה לוקה בבוסניה והרצגובינה ותפגוש יריבות ברמה גבוהה. הערב ב-18:00 (שידור ישיר בספורט4) היא תפגוש את טורק טלקום אנקרה, ומחר ב-21:00 תשחק מול פרטיזן בלגרד (ספורט3).

אנקרה הגיעה אשתקד לגמר היורוקאפ, אבל הקיץ שינתה את פניה. המאמן ארדם ג'אן עבר לאנאדולו אפס, והוחלף בידי ננאד צ'אנאק שאימן בחמש השנים האחרונות את לייטקאבליס פוניבז'. גם כוכבי הקבוצה התפזרו, ובמקומם הגיעו אקס ירושלים ומכבי תל אביב ג'יילן אדאמס, טיירון וואלאס, מרקיס מקדאפי, ג'יימס פאלמר וסטיבן אינוק.

ג'יילן אדאמס, שחקן מכבי תל אביב
ג'יילן אדאמס, שחקן מכבי תל אביב | דני מרון

פרטיזן, שהייתה רחוקה ניצחון אחד (פלוס שערוריית הרחקות) מהשגת הכרטיס לפיינל פור היורוליג, משחקת עדיין בהרכב חסר לאור הצלחתה של נבחרת סרביה בגביע העולם. המאמן ז'ליקו אוברדוביץ' נשאר, וכמוהו גם הזרים קווין פאנטר, זאק לידיי וג'יימס נאנלי, אבל את אלופת הליגה האדריאטית עזבו דנטה אקסום, מתיאס לסור וים מדר. פרנק קמינסקי, פי.ג'יי דוזייר, מתיאוש פוניטקה ואוגניין ירמאז הצטרפו, ובבלגרד מחפשים עדיין רכז מוביל.

עוד באותו נושא: הפועל ירושלים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי