פרטיזן בלגרד רצה 4:17 בדקות הסיום וניצחה את הפועל ירושלים

play
האדומים החזיקו מעמד כמעט עד הסיום | אתר רשמי, הפועל ירושלים, האפליקציה הרשמית
הפועל ירושלים הפסידה 86:81 לפרטיזן בלגרד במסגרת טורניר ההכנה בבוסניה 02:11

האדומים הוליכו לאורך דקות רבות בקרב על גמר טורניר באניה לוקה, אבל אחרי שג'ונסון יצא בחמש עבירות איבדו את הראש ונכנעו 86:81

(גודל טקסט)

יממה אחרי הניצחון המרשים של הפועל ירושלים על טורק טלקום הטורקית במסגרת טורניר באניה לוקה היוקרתי בבוסניה, הערב (שישי) פגשו שחקניו של אלכסנדר דז'יקיץ' את פרטיזן בלגרד ובעקבות הפסד דרמטי בתוצאה 86:81 פספסו את ההזדמנות להעפיל לגמר, על אף שהובילו לאורך מרבית הדקות במחצית השנייה.

הסרבים הגיעו להתמודדות בסגל חסר בעקבות מספר שחקנים שנמצאים באליפות העולם בימים אלו, אבל עדיין לרשות ז'ליקו אוברדוביץ' היו בסגל משחק כוכבים והם גם נהנו מתמיכת עשרות אוהדים שהגיעו מבגלרד והשלימו מהפך עם ריצת 4:17 במאני-טיים. הפועל ירושלים תערוך את המשחק השלישי והאחרון ביום ראשון ולאחר מכן תשוב לישראל.

את קלעי הפועל ירושלים הובילו ארבעה שחקנים בספרות כפולות: קאדין קרינגטון סיים כקלע המוביל עם 13 נקודות, מוריס אנדור, בריינטון למאר, ספידי סמית' וזאק הנקינס הוסיפו 11 נקודות כל אחד.

עוז בלייזר, זאק הנקינס, שחקני הפועל ירושלים
האדומים החזיקו מעמד כמעט עד הסיום | אתר רשמי, הפועל ירושלים, האפליקציה הרשמית

מהלך המשחק

הפועל ירושלים עלתה בחמישייה עם ספידי סמית', קאדין קרינגטון, יובל זוסמן, מוריס אנדור וזאק הנקינס. פרטיזן פתחה טוב ובעזרת אחוזי קליעה טובים מחוץ לקשת ופעולות גדולות של זאק לידיי, ביססו לעצמם יתרון 13:8 כעבור ארבע דקות. ג'יימס ננאלי שנכנס מהספסל נכנס לזון ועם מספר שלשות ופעולות טובות של מוריס אנדור סייעו לאדומים להוריד את הפיגור ל-30:20 בסיום הרבע.

את הרבע השני הפועל ירושלים פתחה טוב כאשר כאשר אנדור עם שלשה ממרחק שלח את האדומים לריצת 3:13 ומחק לגמרי את היתרון של הסרבים, אף אילץ את אוברדוביץ' לקחת פסק זמן שלא הועיל כי השחקנים של דזיקיץ' המשיכו את הריצה ועלו ליתרון 35:40. פרטיזן עוד ניסתה לנגוס מעט בהפרש, אבל במחצית הראה לוח התוצאות 43:47 להפועל ירושלים.

הרבע השלישי היה הצמוד יותר והיתרון עבר מיד ליד. סמית' ולמאר היו ספקי הנקודות העיקריים של האדדומים, אבל הסרבים הגבירו את האינטנסיביות ככל שנקפו הדקות ולקראת עשר הדקות האחרונות הכל נותר פתוח. 65:66 להפועל ירושלים לאחר 30 דקות.

בפתיחת הרבע הרביעי יצאה ירושלים לריצת 0:6, כשכל הנקודות רשומות על שמו של למאר שהגדיל את היתרון לשבע נקודות ושלח את פרטיזן בלגרד לפסק זמן מהיר. פרטיזן מצידה, בהנהגתו של ירמאז, לא ויתרה ונשארה צמודה בעקבות טעויות של האדומים, שביצעו ארבע עבירות תוקף וברצף זה איבדו את כריס ג'ונסון שביצע את העבירה החמישית. מרגע זה ואילך פרטיזן השתלטה על המשחק לחלוטין, יצאה לריצת 4:17, הכריעה את ההתמודדות ועלתה לגמר. 81:86 לפרטיזן בלגרד.

עוד באותו נושא: הפועל ירושלים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי