סטודמאייר זועם: "חמאס פחדנים. כל מי שתומך בזה, לכו תזד**נו"

play
אמארה סטודמאייר הפועל ירושלים | דני מרון
מבלים בורחים ממחבלים שנכנסו מעזה למסיבת טבע 07.10.23 00:18

כוכב ה-NBA לשעבר, אזרח ישראלי שלקח אליפויות עם הפועל ירושלים ומכבי תל אביב, פרסם מונולוג כואב: "אני עומד לצד האנושיות"

(גודל טקסט)

מתקפת הטרור הרצחנית על ישראל ממשיכה לעורר תגובות בעולם כולו וכמובן אמארה סטודמאייר התייצב לצד ישראל עם מונולוג תוקפני בחשבון האינסטגרם שלו. כדורסלן העבר בן ה-40, שכיכב במשך שנים ארוכות ב-NBA ובשלהי הקריירה זכה באליפויות עם הפועל ירושלים ומכבי תל אביב וגם הפך לאזרח ישראלי ב-2019, כתב: "אני ניצב לצד האנושיות. אני לא עומד בצד השחור, אני לא עומד בצד הלבן, אני עומד בצד האלוהים של אברהם, יצחק ויעקב".

בסרטון המצורף אמר: "התעוררתי הבוקר לחדשות נוראיות מישראל. חמאס חוטף ילדים, שם אותם בכלובים, הורג נשים, הורג קשישים. זו פחדנות, חמאס הם פחדנים. כל אלה עם סיסמאות 'חיי שחורים חשובים' שלא אומרים כלום. אז לפני שאתחיל בכלל, רק אומר: לכו להזדיין. זה לא מגניב לרצוח ולחטוף, אף פעם. לא משנה מי ומה אתה, אף אחד לא יכול לתמוך בזה. ואז אתם עוד הולכים להתחבא ומשתמשים בילדים כמגן שלכם. כל הפוליטיקה וכל התמיכה ב'חיי שחורים חשובים'. כל מי שלא יוצא נגד, לכו להזדיין".

לבסוף הדגיש: "זו המדינה היחידה בעולם שאני יכול לאכול כשר וללמוד תורה. ואתם תומכים בזה? לכו להזדיין. אנחנו לא יכולים לתמוך בזה".

סטודמאייר בן ה-40 הגיע ל-NBA ב-2002 והפך במדי פיניקס לאחד השחקנים הטובים בליגה. הוא נבחר שש פעמים למשחק האולסטאר של הליגה ושיחק גם בניו יורק, דאלאס ומיאמי, לפני שהפך לאחד הבעלים של הפועל ירושלים ב-2016, וגם לשחקן מן השורה. ב-2017 עזר לירושלמים לזכות באליפות, ובינואר 2020, לאחר תקופה קצרה בסין, חתם במכבי תל אביב וזכה גם איתה באליפות, לפני שתלה את הנעליים.

לאחר הפרישה, שימש כעוזר מאמן בברוקלין תחת חברו הטוב סטיב נאש. את התפקיד הזה עזב בגלל התנגשותו עם מנהגי שמירת השבת שלו, כאשר הוא גם לומד תלמוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי