סטודמאייר "לא מתנצל", אבל מבהיר: "מקווה שתהיה הפסקת אש"

play
אמארה סטודמאייר שחקן הפועל ירושלים | דני מרון
מבלים בורחים ממחבלים שנכנסו מעזה למסיבת טבע 07.10.23 00:18

כדורסלן העבר שקרא לחמאס "פחדנים" והבהיר שהוא בצד של ישראל, הסביר את עצמו: "כששיחקתי שם ראיתי את ההתקדמות עם הפלסטינים וזה מתסכל אותי שזה לא נמשך. מתפלל גם למענם"

(גודל טקסט)

אמארה סטודמאייר התייצב לצד ישראל עם מונולוג תוקפני במיוחד בחשבון האינסטגרם שלו מיד לאחר מתקפת הטרור הרצחנית על ישראל וספג תגובות קשות. כדורסלן העבר בן ה-40, שכזכור כיכב ב-NBA בשיאו ובשלהי הקריירה בהפועל ירושלים, מכבי תל אביב וגם הפך לאזרח ישראלי ב-2019, כתב בין השאר כי "חמאס פחדנים, אני ניצב לצד האנושיות ובצד האלוהים של אברהם, יצחק ויעקב. מי שלא יוצא נגד, שיילך להזדיין".

הערב (שני) פרסם סטודמאייר פוסט נוסף. הוא הבהיר כי לא מדובר בהתנצלות, אולם כן העלה מסר מפייס – חלקו מצולם ולא מופיע במכתב, אלא בווידאו בלבד. "אני מבין שיש דרך יותר טובה כדי להעביר את הדעות והרגשות שלי לגבי הקונפליקט. אני מתפלל שכל הצדדים המעורבים ימצאו פתרון. אני מתפלל למען ישראל, מתפלל למען תושבי פלסטין. אני עומד לצד האנושות. אני מכיר בכך שזו בחירה של כל אחד אם הוא רוצה לדבר על הסכסוך ושאולי אני רוצה שיותר אנשים יתייחסו לכך, אבל יש דרך טובה יותר שאני יכול לתקשר בה", כתב.

הפוסט של אמארה סטודמאייר
הפוסט של סטודמאייר. "זו לא התנצלות" | צילום מסך, אינסטגרם

עוד הוסיף כדורסלן העבר: "אני רוצה להבהיר שאני אסיר תוה על כל העבודה שאנשים רבים עשו למען הקהילות שלהם ואני מקווה שכולנו שואפים לעשות יותר. כששיחקתי כדורסל בישראל ראיתי המון התקדמות, משפחות מפלסטין וילדים פלסטיניים שרים, משחקים, רוקדים, משחקים ספורט. הייתה התקדמות גדולה. התסכול שלי נבע מכיוון שרציתי להמשיך לראות שזה ממשיך להתקדם. מקווה שתהיה הפסקת אש בקרוב ושיהיה פתרון".

"זו לא התנצלות", הדגיש סטודמאייר בסיום הפוסט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי