שוכמן במסר חשוב לספרד: היום זה אנחנו, מחר זה יכול להיות אתם

play
שוכמן | קובי אליהו
בהכוונה מודיעינית של צה"ל ושב"כ, חוסל מעתז עיד, מפקד המחוז הדרומי בביטחון הלאומי של חמאס. 15 באוקטובר 2023 00:52

שחקן הפועל באר שבע בכדורסל התראיין בספרד: "כישראלי אני מבקש שתהיו בצד שלנו, כי אנחנו נלחמים למען כל העולם"

(גודל טקסט)

כדורסלן הפועל באר שבע, חואקין שוכמן, התראיין ל-libertaddigital הספרדי, סיפר על ההתרחשויות בישראל מאז מתקפת הטרור הרצחנית של חמאס והעביר מסר חשוב: הטרור עלול להגיע גם אליכם.

שוכמן בן ה-28, שנולד בארגנטינה ומשפחתו עלתה לישראל כשהיה בן 7, אמר: "בכל יום אנחנו נכנסים למרחבים מוגנים, המציאות של אזעקות כבר הפכה לנורמלית. אבל מעולם לא קרה משהו כמו ב-7 באוקטובר. החיים בישראל השתנו, אבל אנחנו נהיה חזקים. היום אי אפשר לדעת מתי הכול ייגמר, אומרים לנו שזה עשוי לקחת הרבה זמן".

הגארד דובר הספרדית המשיך באתר הספרדי: "זה לא משהו בין ישראל לפלסטין, אנחנו מדברים פה על ארגוני טרור שהיום תקפו את ישראל, אבל מחר עלולים לתקוף במקומות אחרים. זה משהו שכל העולם צריך להבין. ישראל לא נלחמת נגד העם הפלסטיני, היא נלחמת בטרור, בג'יהאד. כישראלי אני מבקש שתהיו בצד שלנו, כי אנחנו נלחמים למען כל העולם".

חואקין שוכמן, הפועל באר שבע
באר שבע תארח את קרב הדרומיות. חואקין שוכמן | דני מרון

שוכמן שלפני הפועל באר שבע שיחק בהפועל גלבוע גליל, הפועל תל אביב והפועל אילת, אמר: "לפני שלושה ימים הלכתי להלוויה של אביו של חבר לקבוצה מהעונה שעברה. לצערי, כולם בישראל מכירים מישהו שנפגע או מישהו שבן משפחה שלו נפגע. זה יכול להסתיים רק עם שלום, לא רק בישראל , אלא בכל העולם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי