ארי שטיינברג: "לצד הצער, עלינו לנסות להחזיר את הליגה במהרה"

play
רומן סורקין מכבי תל אביב לצד בר טימור | דני מרון
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.10 06:49

יו"ר מנהלת הליגה פנה במכתב לאוהדי הכדורסל וסיפר על הניסיון להחזיר את הליגה ב-24 בנובמבר "באופן הבטיחותי ביותר שיתאפשר". איגוד הכדורסל הודיע כי הליגות השונות ייפתחו ב-3 בדצמבר

(גודל טקסט)

יו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי הודיע היום (חמישי) במכתב שהופץ לכל האגודות שתחת האיגוד, וכן לשר הספורט מיקי זוהר, כי בכוונת האיגוד לפתוח את משחקי הליגות השונות ב-3 בדצמבר.

"בתוך המציאות המורכבת במדינה ועם החזרת מערכת החינוך לפעילות, איגוד הכדורסל מודיע על פתיחת משחקי הליגות בתאריך ה-3 לדצמבר 2023, וזאת בכפוף להנחיות פיקוד העורף ומשרד הספורט", כתב הלוי במכתבו, "כן, יש המון שאלות (ויהיו עוד בהמשך) בסמוך לתחילת הפעילות יינתנו התשובות והמענים. ועדת הליגה והגביע בהשתתפות יו"ר האיגוד תתכנס בכל שבוע כדי לבחון ההתפתחויות ותעדכן בהמשך. נצפה לימים טובים ושקטים יותר".

גם יו"ר מנהלת הליגה ארי שטיינברג הוציא היום מכתב, שהמען הוא אוהדי הכדורסל בישראל. "בימים אלו אנחנו מצויין בתקופה לא פשוטה במדינתנו, המלחמה שפרצה לפתע עצרה את שגרת החיים של כולנו והמציאות השתנתה מאז אותה שבת נוראית ובלתי נסלחת. התקופה הנוכחית מייצרת המון אי ודאות ובין היתר גם בענף האהוב שלנו. חיכינו וציפינו לפתיחת העונה אבל הליגה נעצרה לאחר משחק אחד בלבד. נכון שכרגע הכדורסל הוא עניין פעוט ושולי בימים מורכבים אלו אבל יחד עם זאת, אני קשוב לשיח מסביב ומבין שיש לא מעט אוהדים ואוהדות שנצורים בבתים והיו שמחים לקבל קצת רגעי נחת ובריחה מהקושי היומיומי על ידי חזרה הדרגתית לשגרת החיים והכדורסל. כולי תקווה שבקרוב מאוד נוכל להיפגש שוב ולראות את כולכם חזרה באולמות הכדורסל".

תמיר בלאט, עוז בלייזר, מכבי תל אביב נגד הפועל ירושלים
תמיר בלאט, עוז בלייזר, מכבי תל אביב נגד הפועל ירושלים | דני מרון

עוד הוסיף שטיינברג: "המחזורים הקרובים שהיו מתוכננים להתקיים בתקופה הקרובה אמנם לא יתקיימו כמתוכנן אבל אנחנו עושים מאמצים כבירים ונמצאים בקשר רציף עם משרד הספורט ופיקוד העורף על מנת לשוב בשאיפה לשחק בתאריך ה-24 בנובמבר באופן הבטיחותי ביותר שיתפאשר עבור הקבוצות וכמובן עבורכם האוהדים. אין לנו ספק, אם כמנהלת ואם כקבוצות הליגה, שלצד הצער והקושי עלינו לנסות ולהחזיר את הליגה לפעילות במהרה ושוב אדגיש באופן שיתפאשר לנו בהתאם למצב ועל ידי פיקוד העורף וגורמי הביטחון".

יו"ר המנהלת סיכם: "בימים אלה, קבוצות הליגה בשיתוף המנהלת מנסים להקל ולעודד את האוהדים בתקופה זו באמצעות מגוון פעילויות ופעולות ברשתות החברתיות השונות, פעילויות שונות של הקבוצות לילדי העוטף הדרום והצפון שפונו מהבית ועוד תוכניות להמשך. לסיום אני רוצה לשלוח חיזוקים לתושבי העוטף, הדרום והצפון ולחזק את חיילי וחיילות צבא הגנה לישראל שימרו על עצמכם. שנדע ימים שקטים ובטוחים, ביחד ננצח! עם ישראל חי!".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי