במנהלת מקדמים את החזרת הליגה, המשחקים ייערכו באולם אחד?

play
בלט באדום. סמית' | לירון מולדובן
מושלמת: הפועל תל אביב מחצה 72:111 את המבורג ביורוקאפ 02:41

רוח גבית התקבלה מהשיחה עם שר הספורט. במנהלת בודקים אפשרות לקיים את הליגה בשלב הראשוני באולם אחד, כשזה בחדרה נשקל. לחץ מצד קבוצות לביטול היורדות, השחקנים יקבלו פנייה לקיצוץ בשכרם?

(גודל טקסט)

האקזיוקטיבה של דירקטוריון מנהלת ליגת העל בכדורסל תתכנס היום (רביעי) לשיחה כדי לנסות ולקדם את חזרת הליגה, אותה מתכוונים במנהלת להשיב לפעילות ביום שישי ה-24 בנובמבר. השחקנים הזרים שלא חתמו בקבוצות אחרות עד כה, החלו לקבל הודעות על כך עם רצון להחזירם לאימונים ב-10 בנובמבר.

לאחר הפגישה עם שר הספורט מיקי זוהר שלשום קיבלו במנהלת גיבוי לקידום חזרת הליגה, גם אם בתנאים לא אידיאלים שבהם חלק מהקבוצות לא יצליחו להחזיר את כל הזרים, כשייתכן כי המשחקים ייערכו בשלב הראשוני באותו אולם, בסוג של בועה. בין היתר נבדקת האפשרות לארח את המשחקים בשלב הראשוני באולם בחדרה.

מספר לא מבוטל של קבוצות דורשות שאם הליגה תחזור תחת התנאים הללו תבוטל הירידה לעונה הנוכחית, אך הנושא עדיין לא עלה לדיון. נכון להיום, אם הליגה תחזור בתאריך שבו שואפים במנהלת, ההערכות הן שיצליחו לקיים את כל המשחקים ללא קיצור של הליגה, מה שיעזור לקבוצות מבחינה כלכלית.

שחקן הפועל ירושלים ספידי סמית' מול שחקן מכבי תל אביב ג'ייק כהן
בלט באדום. סמית' | לירון מולדובן

נושא נוסף שנמצא על הפרק הוא קיצוץ שכר מסוים מצד השחקנים באופן רוחבי. נכון לעכשיו מנהלת הליגה וארגון השחקנים לא החלו במשא ומתן בנושא זה, למרות שהיום צפויה פגישה בין הצדדים, כשבארגון השחקנים שמחו מדרישתו של שר הספורט מיקי זוהר מהקבוצות שלא להוציא את השחקנים לחופשה ללא תשלום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי