תומר גינת: "אנחנו פה כדי לשמח את האנשים בארץ"

play
תומר גינת, הפועל תל אביב | קובי אליהו
תומר גינת, שחקן הפועל תל אביב לקראת לונדון ליונס 02:02

הפועל תל אביב תעלה למשחק נגד לונדון ליונס (21:30, ספורט 1) ותנסה לשמור על מאזן נקי מהפסדים ביורוקאפ. המשחק ייערך ללא קהל: "כשנפגוש את האוהדים שלנו בדרייב אין זו תהיה חגיגה גדולה"

(גודל טקסט)

כשהיא ללא הפסדים תנסה הפועל תל אביב להמשיך הערב (21:30, ספורט 1) במסע האירופי המוצלח שלה כשתתארח בקופרבוקס ארינה שבלונדון אצל לונדון ליונס. המשחק, שייערך ללא קהל לפי החלטת הקבוצה הביתית, נקבע באופן רשמי רק השבוע, לאחר שהיורוקאפ הסכים להחליף ביתיות בין הקבוצות.

ההתמודדות הערב תהיה השלישית של האדומים מאז החלה המלחמה בארץ, כשעד כה החבורה של דני פרנקו ניצחה בצורה מרשימה את ונציה והמבורג בחוץ, ללא קשיים מיוחדים, דבר שאמור להשתנות הערב לאור האיכות של הקבוצה הביתית. בהפועל רוצים להמשיך במה שהוביל אותם עד כה במשחקי היורוקאפ – קצב משחק מהיר, והגנה חזקה.

"המצב מורכב. אנחנו לא מעט זמן בתוך הסיפור הזה, מסתובבים באירופה כבר כמעט שלושה שבועות בזמן שבארץ יש מלחמה. זה לא קל והמחשבות שלנו עם הארץ, אבל אנחנו פה בשביל לשמח את האנשים בארץ ולנסות לגרום להם לשנייה לצאת מהמציאות הזו. היינו צריכים להסביר לשחקנים הזרים וכולם הבינו שזה סיפור יותר מורכב וגדול במימדים שלו, אבל זו חלק מהמציאות שלנו. כולם תומכים ומבינים את המצב, אבל מנסים להתרכז בכדורסל כמה שאפשר כדי לעשות עבודה טובה", אמר תומר גינת לניב דברת כתב ספורט 1 בלונדון אמש.

שחקן הפועל תל אביב תומר גינת מול שחקן הפועל ירושלים ליוואי רנדולף
רוצים לייצג את המדינה בצורה הטובה ביותר". גינת | ברני ארדוב

גינת הוסיף ואמר כי: "אנחנו רוצים לייצג את המדינה בצורה הכי טובה ואת הפועל, אני שמח שעד עכשיו אני משחק טוב והכי חשוב שנמשיך לנצח. אנחנו מתגעגעים בטירוף לאוהדים שהם חלק בלתי נפרד מאיתנו. חד משמעית הם יחסרו לנו ואנחנו לא יכולים לרגע שנפגוש אותם שוב בדרייב אין וזו תהיה חגיגה גדולה, עד אז ננסה לשמח אותם מרחוק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי