בלי גינת, עם בראון? הפועל תל אביב מתארחת אצל פרומטיי

play
תומר גינת, הפועל תל אביב | דני מרון
מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו לקראת המשחק מול פרומטיי 03:17

אחרי התבוסה הקשה בפריז יצאו האדומים למשחק חוץ בריגה (ג', 19:00, ספורט 1) נגד היריבה האוקראינית עם המאמן הישראלי שעברה זעזוע השבוע. הגארד האמריקאי עשוי לשוב אחרי משחק אחד בחוץ. פרנקו: "רוצים להביא רגעי שמחה לאוהדים בארץ"

(גודל טקסט)

העונה האירופית של הפועל תל אביב תימשך מחר (שלישי, 19:00, שידור ישיר בספורט 1) כשהאדומים יתארחו בריגה אצל פרומטיי האוקראינית, אותה מאמן הישראלי ננו גינזבורג. הפועל מגיעה למשחק אחרי התבוסה לפריז בסקטבול, במה שהיה ההפסד היחיד שלה העונה ביורוקאפ, והיא מדורגת במקום השלישי עם ארבעה ניצחונות מחמישה משחקים. פרומטיי מדורגת במקום השמיני עם שני ניצחונות בלבד משישה משחקים.

השבוע האחרון היה שונה בשגרה הקשה שעוברת על האדומים מאז החלה המלחמה. לראשונה העונה הם הפסידו תוך כדי משחק לא טוב בצרפת, ויומיים לאחר מכן איבדו את הכוכב הישראלי של הקבוצה תומר גינת שנפל רע על קרסולו ובבדיקה שעבר ייעדר כשלושה שבועות מפעילות בשל נקע חמור.

מי שפספס את המשחק בצרפת היה ג'ייקובן בראון, שמאז המשחק נגד לונדון, לפני 11 ימים, עובר טיפולים אינטנסיבים כדי להכשירו למשחקים. בהפועל העריכו בימים האחרונים כי בראון יוכל לשוב אל הפרקט במשחק בריגה, אך החלטה סופית תתקבל מחר.

אחרי התבוסה בשבוע שעבר מאמינים בקבוצה כי השחקנים יגיבו ויעלו את הרמה האינטנסיבית, כשמלבד היתרון המקצועי שהפגינו הצרפתים, הפועל נראתה רכה מאוד במשחק ולא אגרסיבית ואפשרה לפריז קליעות רבות מבחוץ. בנוסף בהפועל רואים את פרומטיי כסוג של "חיה פצועה" אחרי פתיחת עונה רעה, ולא רוצים לתת להם להתאושש על חשבונם.

דני פרנקו, מאמן הפועל תל אביב
דני פרנקו, מאמן הפועל תל אביב | אתר רשמי, הפועל תל אביב

מאמן הקבוצה דני פרנקו: "אנחנו לקראת עוד משחק חוץ נגד יריבה מסוכנת. אני בטוח שלמרות החיסרון של תומר והשגרה הלא פשוטה שנכנסו אליה בתקופה הזו החבר'ה יתנו את המקסימום ויעשו כל מה שאפשר בשביל לנצח ולתת קצת רגעי שמחה לכל האוהדים והקהילה האדומה בארץ".

בריאן אנגולה: "אנחנו מרגישים חייבים לאוהדים אחרי המשחק מול פריז בשבוע שעבר. נצטרך לחזור לקשיחות שאפיינה אותנו ולמשחק הקבוצתי בכדי להשיג ניצחון חוץ חשוב".

תומר גינת, הפועל תל אביב
תומר גינת | אתר רשמי, הפועל תל אביב

פרומטיי האוקראינית הייתה בעונה שעברה אחת הקבוצות החזקות ביורוקאפ, זכתה במקום הראשון בבית שלה, אך הודחה בחצי הגמר של המפעל על ידי טורק טלקום אנקרה. המאמן ננו גינזבורג שממשיך לעונה רביעית במועדון הקים קבוצה שעל הנייר הייתה אמורה להיות בחלק העליון של הטבלה אך לא התחברה, והשבוע החליטו האוקראינים על שחרורם של שני שחקנים מובילים – מרקוס קין ורשארד קלי.

מי שאמור להוביל את פרומטיי מחר הוא אקס הפועל באר שבע קיילב אגאדה, שכמעט חתם בהפועל תל אביב לפני שנתים, לצד הגארד רונלד מארש. שחקנים מובילים נוספים הם שחקן נבחרת צ'כיה אונדרי באלווין, שחקן הפנים טאי אודיאסה והגארד-פורוורד דבון ריד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי