מאמצים בהפועל תל אביב להכשיר את תומר גינת לבשיקטאש

play
גם הוא בלט. גינת | דני מרון
צפו: מנפורד להט, הפועל תל אביב ניצחה 99:103 את בדאלונה 03:24

האדומים יפגשו את המתחרה העיקרית שלהם על המקום השני בבית א' במשחק ביתי בבלגרד (ד', 20:00, ספורט 1) כשנעשים מאמצים להכשיר את הפורוורד שנעדר מהמשחקים האחרונים. בהפועל רוצים להדק את ההגנה

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תמשיך את המסע האירופי שלה מחר (רביעי, 20:00, שידור ישיר בספורט 1) כשתארח באלכסנדר ניקוליץ' הול שבבלגרד את בשיקטאש הטורקית. המשחק היה אמור להיערך במקור בטורקיה, אך שתי הקבוצות החליפו ביתיות.

הפועל, שמגיעה למשחק במאזן של חמישה ניצחונות מול שני הפסדים, גברה בשבוע שעבר על בדאלונה במשחק הביתי הראשון שלה בבלגרד, ניצחון שעל הנייר הוא איכותי, אך הראה שוב את הבעייתיות ההגנתית של האדומים מחד, ואת הכישרון ההתקפי הבלתי מוגבל של הקבוצה מאידך.

בהפועל יודעים שהטורקים, שגברו בשבוע שעבר על מוליכת הבית פאריז והוכיחו את האיכות שלהם, נחשבים לתחרות המרכזית של הפועל על המקום השני בבית, מקום שמוביל בסוף העונה ישירות לרבע גמר היורוקאפ, ללא צורך במשחקי הפליי אין.

השאלה המרכזית של הפועל לקראת המשחק היא שיתופו של תומר גינת. כמעט שלושה שבועות חלפו מאז הפורוורד של האדומים נחת לא טוב על רגלו באימון בצרפת, והוא קרוב לכשירות, כשבמועדון עוברים מסביב לשעון על מנת להכשירו למשחק. גינת מצידו רוצה לשוב אל הפרקט, ובהפועל מקווים להצליח להביאו לכשירות. יתר שחקני הקבוצה כשירים נכון ליום לפני המשחק.

תומר גינת הפועל תל אביב
תומר גינת הפועל תל אביב | ברני ארדוב

בשיקטאש הטורקית מדורגת במקום השני בבית א' ביורוקאפ כשבמאזנה שישה ניצחונות מול שני הפסדים. גם בליגה הטורקית הקבוצה של דושאן אלימפייביץ' עושה חיל עם שישה ניצחונות מתשעה משחקים.

שלושה שחקנים קולעים בספרות כפולות בבשיקטאש ביורוקאפ – הפורוורד מאט מיצ'ל קולע 15 נקודות ומוסיף 5.1 ריבאונדים למשחק. הגארד ג'ונה מתיוז, ששיחק אשתקד ביורוליג בוילרבאן, מוסיף 14.9 נקודות, באחוזים לא טובים מחוץ לקשת, יחד עם 3 אסיסטים ו-2.9 ריבאונדים. מתחת לסלים שולט אנחל דלגאדו, אקס הפועל חולון, עם 12.1 נקודות ו-8.9 ריבאונדים. שחקנים מובילים נוספים הם המקומי ייגיט ארסלאן עם 9.1 נקודות למשחק, והאמריקאים דרק נידהאם, עם 8.9 נקודות ב-36 אחוזים מחוץ לקשת, ולייטון המונדס עם 7.3 נקודות למשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי