הפועל תל אביב לוחצת על בראון והולנד לחזור: "לא הגיוני לקבוצת כדורסל"

play
"הראש של השחקנים באופן טבעי נמצא בהרבה מקומות, גם של הזרים" | אתר רשמי, הפועל תל אביב
ניצחון יורוקאפ שלישי רצוף: 80:95 להפועל תל אביב על צדביטה לובליאנה 02:44

האדומים מתקשים לשמור על שגרת אימונים ללא חלק מהזרים ושני השחקנים שעדיין לא חזרו עשויים להתאמן רק פעם בשבוע, אך נראה כי בראון מסרב בשלב הזה. בקבוצה מקווים להחליף ביתיות עם אילת

(גודל טקסט)

אחרי יותר מחודשיים חזרה אמש (שבת) הפועל תל אביב להיכל שלמה ולעיני קצת פחות מאלף צופים גברה על הפועל גליל עליון 66:90 במשחק נוח. האדומים, שפתחו פער דו ספרתי כבר ברבע הראשון, ולמעט רגעים ספורים ברבע השלישי לא איבדו אותו, קיבלו 19 נקודות מג'יילן הורד, ושיא קריירה של 15 נקודות מגיל בני, כשארבעה שחקנים נוספים קלועים בספרות כפולות.

"כל כך חיכינו לחזור לשחק במגרש הזה עם הקהל שלנו, אני לא יודע שלא כולם היו פה, המון אנרגיות ושימחנו אותם", סיכם בני, "לא היינו במשחק ברבע השלישי, נתנו להם לחזור, היינו צריכים להרוג את המשחק הזה לפני. הם לא הרבה שחקנים ומגיע להם שאפו, שמח שהרגנו את המשחק בדקות האחרונות".

הפועל תל אביב החלה לפנות בוקר את הדרך לוילנה, לקראת המשחק ביום שלישי נגד בי סי וולבס הליטאית. האדומים יפגשו לקראת המשחק את ג'ייקובן בראון וג'ון הולנד שלא הגיעו לארץ עדיין, והקבוצה תערוך אימון אחד מלא לקראת המשחק, ביום שני הקרוב, האימון היחיד שהשניים ערכו מאז המשחק נגד צדביטה לובליאנה ביום רביעי האחרון.

בקבוצה מפעילים לחץ על בראון והולנד על מנת שיחזרו, כדי לא להוציא אותם מכושר משחק. אם השניים ימשיכו לשהות באירופה, הסיטואציה שתיווצר היא שהם יתאמנו פעם אחת בשבוע בסך הכל. "זה לא הגיוני לקבוצת כדורסל", אמרו האדומים, "אפשר להבין את החשש, הכל הגיוני, אבל השחקנים שאיתנו מעבירים להם את המסר שהכל בסדר. נקווה שהם ישתכנעו". למרות זאת, ההערכה בקרב השחקנים היא שבראון ימשיך לא להגיע.

ג'ייקובן בראון, הפועל תל אביב
"הראש של השחקנים באופן טבעי נמצא בהרבה מקומות, גם של הזרים" | אתר רשמי, הפועל תל אביב

"מורידים בפני הזרים שהגיעו את הכובע, אם הייתי זר במדינה אחרת כנראה שלא הייתי משחק. כל הכבוד להם. אני גאה במועדון שהביא אותנו במצב אופטימלי למצב בליגה, מועדונים אחרים לא עשו את זה. אנחנו קבוצת כדורסל ורוצים שכולם יגיעו, אני מקווה שכולם יעשו את זה", סיכם בני את המצב.

בינתיים בהפועל תל אביב מקווים לתשובה חיובית היום מהפועל אילת כדי להחליף בין הקבוצות ביתיות למשחק שייערך ביום ראשון הבא בעיר הדרומית. הפועל תל אביב תשחק בשישי נגד נס ציונה בהיכל שלמה, ואם תיאלץ לשחק באילת בראשון, היא תחפש פיתרון על מנת להגיע לנתב"ג עד לשני לפנות בוקר לטיסה הישירה לבלגרד לקראת המשחק ברביעי ביורוקאפ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי