"כדורסל – אחת התרופות הכי טובות": המשחק המרגש של נבחרת הוותיקים

דורון שפר, עדי גורדון ואחרים פגשו בהיכל מנורה מבטחים את נבחרת עוטף עזה, שכללה גם את אחיו של החטוף אלון שמריז. אביו של יותם חיים החטוף: "אני יושב בשורה הראשונה, אבל בלי יותם"

(גודל טקסט)

נבחרת הוותיקים של ישראל, בשיתוף איגוד הכדורסל ומנהלת הליגה, קיימה היום (חמישי) את אירוע חנוכה המיוחד שלה, בהיכל מנורה מבטחים. האירוע היה משולב: בחלק הראשון שלו התקיימה פעילות ומשחק ראווה, של יחד עם בעלי צרכים מיוחדים מלב בנימין והספיישל אולימפיקס. החלק השני היה מרגש במיוחד, כשהנבחרת פגשה את נבחרת עוטף עזה, שהורכבה משחקני אשכול, חבל אשקלון ושער הנגב, שרובם ככולם היו בעוטף בשביעי באוקטובר השחור והיום מפונים מהאזור עם משפחותיהם.

עם שחקני העוטף שיחק אחיו של החטוף אלון שמריז ולאולם הגיעו הוריו של יותם חיים החטוף, שחקנה של הפועל אשכול. אביו של יותם אמר אחרי הצגת השחקנים המגרשת: "אחת התרופות הכי טובות שיש זה כדורסל. יותם בא איתנו לכדורסל מגיל 14 והתרגש מכל משחק. אנחנו מחבקים את הבן שלנו. תמיד ישבנו פה בהיכל למעלה והוא שאל אותי מתי נשב בשורה הראשונה. היום אני יושב בשורה הראשונה, אבל בלעדיו".

נבחרת עוטף עזה במשחק של נבחרת הוותיקים
| אתר רשמי, עודד קרני, איגוד הכדורסל
עדי גורדון במשחק של נבחרת הוותיקים
| אתר רשמי, עודד קרני, איגוד הכדורסל
דורון שפר במשחק של נבחרת הוותיקים
| אתר רשמי, עודד קרני, איגוד הכדורסל

במחצית המשחק, הדליקו הרב גלויברמן, דורון שפר ומשפחות החטופים, נר שמיני של חנוכה, במרכז המגרש כשכל הקהל סביבם על הפרקט בהדלקה מרגשת במיוחד.

מוטי דניאל וגור שלף הדריכו את נבחרת הוותיקים, בה שיחקו: עדי גורדון, דורון שפר, אפק נסים, יותם הלפרין, אלישי כדיר, עמית תמיר, פפי תורג'מן, ליאור אליהו, מורן רוט ושמעון אמסלם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי