עם מאמן וארבעה זרים: הפועל ירושלים חוזרת לישראל בהרכב כמעט מלא

play
כריס ג'ונסון, מאמן הפועל ירושלים | דני מרון
הנקינס ורנדולף בלטו, הפועל ירושלים נכנעה 99:89 לגלאטסראיי 02:50

האדומים שבים מבלגרד במטוס שחכרה מכבי תל אביב בכדורגל, לקראת משחק הליגה מול גליל עליון. ברינטון למאר, ליוואי רנדולף, כריס ג'ונסון, זאק הנקינס ואלכסנדר דז'יקיץ' יופיעו, ללא ספידי סמית' ומוריס אנדור. המועדון ביקש להכניס 3,000 אוהדים

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים תקיים מחר (שבת, 19:20) את משחק הבית האמיתי הראשון שלה בעונה הזו, כשתארח בפיס ארנה את הפועל גליל עליון. היא מקווה להשיג גם ניצחון ליגה ראשון, אחרי ההפסדים ברמת גן ובעפולה, ויש לה סיבה להאמין שהפעם זה יקרה.

אחרי שהופיעה בהרכב טלאים, ללא המאמן והזרים שסירבו לשוב מבלגרד, מחזיקת גביע המדינה חוזרת היום לישראל בהרכב כמעט מלא. אלכסנדר דז'יקיץ' יעמוד על הקווים, ובסגל יהיו ארבעה זרים – ברינטון למאר, כריס ג'ונסון, זאק הנקינס והקפטן ליוואי רנדולף.

מי שייוותרו גם הפעם בחוץ הם הרכז ספידי סמית', שחקן הפנים מוריס אנדור שסובל מפציעה, וקאדין קרינגטון. הוא אמנם מגיע לארץ, אבל לא יכול לשחק מסיבה פשוטה: הקבוצה לא רושמת אותו בינתיים כזר בזירה המקומית מתוך תקווה שיקבל אזרחות ישראלית במהלך העונה ויהפוך למקומי.

אלכסנדר דז'יקיץ' מאמן הפועל ירושלים
ניצחון יקרב אותם מאוד לטופ 16. דז'יקיץ' | אתר רשמי, ליגת האלופות בכדורסל

ירושלים ביקשה אישור להכניס 3,000 אוהדים למשחק מחר, בדומה להסכמת פיקוד העורף באירועי חנוכה. נכון לעכשיו עומד המספר על 1,000, ואם יהיה שינוי – האדומים יודיעו על כך בשעות האחרונות שלפני שריקת הפתיחה ויאפשרו למנויים להגיע.

סימן נוסף לסולידריות בין הקבוצות הישראליות הנודדות בחו"ל ניתן השבוע. מכבי תל אביב בכדורגל חכרה מטוס שיביא אותה לבלגרד למשחק מול גנט בקונפרנס ליג; ביום רביעי, בדרך הלוך, היא "נתנה טרמפ" לאנשי קבוצת הכדורסל של המועדון, והיום – במסע חזרה – שחקני, מאמני ואנשי הצוות של ירושלים טסים איתה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי