85:96 לבאר שבע על אילת, גליל עליון ניצחה 81:95 בקרית אתא

האדומים רשמו ניצחון שני העונה ועקפו את יריבתם בטבלה. שרפילד הוביל עם 24, גם קולשוב ושוכמן בלטו. ניצחון שני העונה גם לברק פלג ושחקניו, סילבריו הצטיין עם 22 נקודות והובר רשם דאבל-דאבל מרשים

קבוצות: הפועל אילת
(גודל טקסט)

שני משחקים בליגת העל בכדורסל נערכו הערב (חמישי), כאשר במוקדם שבהם הפועל באר שבע גברה בביתה על הפועל אילת בדרבי הדרומי. לאחר מכן התקיים מפגש שתי הצפוניות, בסיומו הפועל גליל עליון הפתיעה את עירוני קרית אתא והשיגה ניצחון חשוב מאוד מבחינתה, השני שלה העונה.

מסימיליאנו מנטי, מאמן הפועל אילת
מנטי | לירון מולדובן

הפועל באר שבע – הפועל אילת 85:96

המארחת מבירת הנגב שמרה על הבית בדרבי הדרומי של ליגת העל, וחלפה על פני אילת בטבלה עם ניצחונה השני העונה. האדומים נראו טוב במהליך הראשונה וכבר הובילו בה בדו ספרתי. האורחת צמצמה את הפער לארבע נקודות בלבד באמצע הרבע השלישי, אולם אז הגיעה בריחה באר שבעית נוספת וברבע האחרון ההפרש כבר טיפס ל-18 ומשם הקבוצה של מסימיליאנו מנטי רק מזערה נזקים. גרנט שרפילד בלט עם 24 נקודות ב-6 מ-8 מחוץ לקשת, איגור קולשוב (18) וחואקין שוכמן (17 ו-9 ריבאונדים) סייעו. את המפסידה הוביל אלייז'ה סטיוארט עם 19 נקודות, אנדרו סמית' רשם דאבל דאבל של 11 נקודות ו-11 כדורים חוזרים.

ליאור קררה, הפועל גליל עליון
לא הצליח להחזיק לבד את גליל עליון. ליאור קררה | ברני ארדוב

עירוני קרית אתא – הפועל גליל עליון 95:81

הפועל גליל עליון נמצאת במצב מאוד לא אידיאלי לאור הלחימה בצפון והשינויים הגדולים שנאלצה לבצע בסגל בעקבות כך, אבל במפגש הצפוניות מול קרית אתא היא השיגה את ניצחונה השני העונה – ניצחון חשוב במיוחד עבור ברק פלג ושחקניו, בעוד המארחת נחלה הפסד שני העונה ופספסה הזדמנות להיצמד לצמרת הגבוהה.

אחרי שהחבורה של שרון אברהמי השלימה שלושה ניצחונות על שלוש יריבות פוטנציאות מהתחתית, אחרי הרבע הראשון נראה היה שהיא תשמור על המומנטום החיובי בזכות רז אדם שהיה השחקן החם של שרון אברהמי בפתיחה, אך ברבע השני גליל רצה 1:11 בהובלת סילבריו והובר והיתרון צמח להפרש דו ספרתי. סילבריו המשיך לתת את הטון גם ברבע השלישי וכל הניסיונות של המארחת לחזור עלו בתוהו, על אף 19 נקודות של אמין סטיבנס ו-17 נקודות ו-5 אסיסטיים של ג'יימס בייטמן. אדם סיים עם 12. את המנצחת הובילו כאמור עומאר סילבריו שקלע 22 נקודותו והובר צלף 21 נקודות ומסר 10 אסיסטים כחלק מדאבל-דאבל מרשים ליאור קררה (19 נק') ולוטן אמסלם (13 נק') בלטו גם כן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי