עירוני קרית אתא לא עוצרת, הפועל עפולה הביסה את נס ציונה

play
ג'יימס בייטמון, עירוני קרית אתא | דני מרון
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.1 07:55

הפתעת העונה עלתה למאזן 2:6 בזכות 70:83 ביתי על הפועל אילת, הקבוצה מהעמק סיפקה מחצית שנייה נהדרת בדרך ל-64:82 על הכתומים

(גודל טקסט)

עירוני קרית אתא המפתיעה עלתה הערב (שני) למקום הראשון בליגת העל בעזרת ניצחון שישי העונה – 70:83 על הפועל אילת שנמצאת בתחתית עם שישה הפסדים לעומת שני ניצחונות. עירוני נס ציונה פספסה הזדמנות להיצמד אליה כשהובסה 82:64 על ידי הפועל עפולה.

אמין סטיבנס, עירוני קרית אתא
אמין סטיבנס, עירוני קרית אתא | דני מרון

עירוני קרית אתא – הפועל אילת 70:83

פתיחת העונה החלומית של עירוני קרית אתא נמשכת. אחרי הניצחונות המרשימים על הפועל חולון והפועל תל אביב, הקבוצה של מאמן החדש שרון אברהמי הגיעה כפייבוריטית למפגש עם אילת וידעה להעביר הילוך במחצית השנייה ולהשיג את ניצחונה השישי העונה בליגה, כשלפחות זמנית היא במקום הראשון בטבלה. אילת עם הסגל הקצר שלה, מחזיקה במאזן הפוך של 6:2 ורשמה הפסד חוץ שלישי ברציפות.

האורחת הייתה עדיפה ברבע הראשון, בעיקר הודות לסקאר אנום ואלייז'ה סטיוארט, אבל שלשה של ג'יימס ביטמון וסל של גיא פלטין קבעו 22:22. המשחק הצמוד נמשך והיתרון החליף ידיים כמה וכמה פעמים ברבע השני, כשאמין סטיבנס סידר יתרון קל 36:37 לקרית אתא. סטיבנס ובייטמון היו אלה שהובילו את הבריחה במהלך הרבע השלישי, וריצת 2:11 סידרה למארחת יתרון 51:60 עם הכניסה לרבע האחרון, בו בן שרף הצעיר ופלטין סייעו לבייטמון המצוין (26 נקודות) להגדיל את היתרון. סטיבנס סיים עם 22 נקודות ו-15 ריבאונדים, רז אדם תרם 10. אצל המפסידה בלט סטיוארט עם 27, 7 כדורים חוזרים ו-6 אסיסטים.

שחקני הפועל עפולה מרסלוס ארלינגטון, ניר שפר, מוריאל לוטאטי
עפולה בשליטה מוחלטת. ארלינגטון, שפר ולוטאטי | מאור אלקסלסי

הפועל עפולה – עירוני נס ציונה 64:82

בניגוד למותחן מול הפועל גליל עליון שבו נזקקה לשתי הארכות כדי לנצח, הפעם החבורה של רועי פרל נמנעה מדרמות בזכות הגנה נהדרת במחצית השנייה (ספגה 23 נקודות בלבד) מול קבוצת הצמרת מנס ציונה. הכתומים פספסו הזדמנות לחלוק את הפסגה ורשמו הפסד שלישי העונה.

המחצית הראשונה הייתה של נס ציונה, שהובילה בפתיחה בזכות אייזיאה ווייטהד, קיבלה ברבע השני דאנק ושלשה בהופעת הבכורה מהמצטרף הטרי ג'ורג' קינג וירדה להפסקה עם ריצת 0:11 שקבעה יתרון דו-ספרתי: 31:41. אלא שעפולה שיפרה את משחק ההגנה לאחר מכן, נגסה בהפרש בהדרגה והפכה בעיצומו של הרבע השלישי הזכות קמרון שלטון, שגם חתם את הרבע עם סל שקבע 50:56. המומנטום של המארחת נמשך עם קסיוס סטנלי המצטיין במשחק ונועם אביבי, כשספנסר וייס צלף מחוץ לקשת והגדיל את היתרון ל-16 וגרם לנס ציונה להרים ידיים.

סטנלי סיים עם 25 נקודות ו-10 ריבאונדים, אביבי קלע 15 לצד 8 אסיסטים וגם מרסלוס ארלינגטון סיפק דאבל-דאבל של 12 ו-10. 12 נקודות קלעו גם וייס ושלטון. אצל המפסידה, יאיר קרביץ' הסתפק ב-3 נקודות ו-6 אסיסטים אחרי הטריפל-דאבל במחזור הקודם. ראלי אולקינס הוביל עם 13 וגקום מיינסי קלע 12, כשאיתי שגב תרם 11 ו-14 כדורים חוזרים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי