יו"ר איגוד הכדורסל הודיע: "שתי עולות מהלאומית לליגת העל"

play
עמירם הלוי יושב ראש איגוד הכדורסל | אריאל שלום
אחרי רבע אחרון והארכה מטלטלים: 90:92 דחוק לברצלונה על אוברדוירו 02:41

עמירם הלוי הוציא מכתב ליו"ר מנהלת הליגה ארי שטיינברג ובו דחה את ההצעה והטענה של מנהלת הליגה כי יש לצמצם את מספר העולות מהלאומית בשל ביטול הזרים. ליגת העל צפויה להכריע על יורדת אחת

(גודל טקסט)

יו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי הודיע היום (שלישי) ליו"ר מנהלת הליגה ארי שטיינברג כי בניגוד לבקשת מנהלת הליגה להוריד את מספר העולות מהליגה הלאומית בתום העונה הנוכחית לליגת העל משתיים לאחת, אין בכוונתו לעשות זאת.

"אבקש להבהיר ולהזכיר כי הנהלת איגוד הכדורסל החליטה כי בתום עונת 2023/24 יעלו שתי קבוצות מהליגה הלאומית לליגת העל", כתב הלוי במכתבו שנשלח גם לשמעון מזרחי, רון וורוטיצקי, יו"ר מנהלת הליגה הלאומית, מנכ"ל האיגוד יענקל'ה בן שושן, חברי הנהלת האיגוד ויושבי ראש קבוצות הליגה הלאומית.

כזכור, שטיינברג שלח לפני מספר שבועות מכתב להלוי בו הוא מבקש לשנות את מספר העולות בעקבות ההחלטה של הליגה הלאומית, החלטה שעברה את הנהלת האיגוד, לבטל את הזרים בליגה השנייה לעונה הקרובה. לאחר הבקשה הוציא ווריטצקי מכתב זועם להלוי ובו הוא דורש מהאיגוד להפסיק לדון בנושא.

עמירם הלוי יושב ראש איגוד הכדורסל
עמירם הלוי יושב ראש איגוד הכדורסל | אריאל שלום

התוצאה הישירה של הודעתו של הלוי לשטיינברג היא כי בליגת העל יקבלו החלטה לשחק עם 14 קבוצות בעונה הבאה, כפי שתוכנן לפני מכתבו של שטיינברג ולשמור על יורדת אחת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי