מתקפת סייבר על איגוד הכדורסל הטורקי, ובמרכזה – איום הקשור לישראל

play
לא הצליח לקלוע. ים מדר | אימג'בנק GettyImages, YAGIZ GURTUG/Middle East Images/AFP
צפו: ים מדר קלע 13, פנרבחצ'ה ניצחה בנקודה את בודרומספור 02:18

נחסמה כניסתם של גולשים ישראלים לאתר הרשמי, שדרכו אפשר לעקוב בין היתר אחרי התוצאות של ים מדר ונמרוד לוי. באיגוד המקומי טענו כי אין להם קשר לכך, וייתכן שמקור הצעד באיומי האקרים פרו-פלסטינים בימים האחרונים

(גודל טקסט)

נראה שהיחסים בין טורקיה לישראל מעולם לא היו עוינים כמו בימינו, והמתיחות הזאת באה לידי ביטוי בתחומים שונים. אחד מהם הוא ענף הכדורסל: בשבוע הבא ייאלצו אנאדולו אפס ובשיקטאש לארח את מכבי והפועל תל אביב במדינות אחרות, מכיוון שלא יוכלו לערוב לביטחונן באיסטנבול, ויש מי שמנצלים את הסיטואציה הרגישה כדי לשגר איומים כאלה ואחרים בדרכים בלתי חוקיות.

גולשים מישראל שניסו להיכנס היום (ראשון) לאתר הרשמי של איגוד הכדורסל הטורקי, כדי להתעדכן בין היתר בתוצאות הליגה המקומית שבה משחקים שני ישראלים – ים מדר בפנרבחצ'ה ונמרוד לוי בסמסונספור – הופתעו לגלות שכניסתם חסומה. "This page is not supported in your country", עמוד זה אינו נתמך בארצך, הוא לשון ההודעה.

אתר האיגוד הטורקי חסום בפני ישראלים
| צילום מסך, tbf.org.tr
כך נראה אתר האיגוד הטורקי לגולשים ממדינות אחרות
| צילום מסך, tbf.org.tr

באיגוד הטורקי טענו כי החסימה אינה קשורה אליהם. ייתכן שמקורה מגיע מהתקפת סייבר שבוצעה לפני כמה ימים, על ידי גורמים פרו-פלסטינים. ההאקרים השתלטו על העמוד הראשי באתר הרשמי (tbf.org.tr), הציבו תמונה של מחבל רעול פנים, ובצידה מסר מאיים שלפיו על האיגוד לנתק קשריו עם כל החברות המסחריות שמשתפות פעולה עם ישראל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי